Hlavní navigace

Soutěž ShopRoku vyhráli Lidl-shop.cz, 4camping.cz a Scuk.cz

Sdílet

Ondřej Novák 15. 4. 2021

Dvanáctý ročník soutěže ShopRoku v kategorii Nejpopulárnější český e-shop vyhrál Lidl-shop.cz. V Ceně kvality zvítězil online obchod s outdoorovým vybavením 4camping.cz. Cenu Heureky získalo online tržiště Scuk.cz. Do soutěže, kterou vyhlašuje nákupní rádce Heureka, se letos přihlásilo 1200 e-shopů a veřejnost udělila celkem 200 tisíc hlasů.

„Rekordní čísla české e-commerce v loňském roce se odrazila i na zájmu o ocenění nejlepších českých e-shopů. Češi v e-shopech trávili hodně času a jako zákazníci jsou stále náročnější. České e-shopy však patří ke špičce ve kvalitě, což se letos opět potvrdilo,“ říká Tomáš Braverman, ředitel nákupního rádce Heureka.cz. 

Vítězem Ceny popularity byl e-shop obchodního řetězce Lidl, který letos vyhrál i na Slovensku. „Velice nás těší, že Lidl-shop patří u zákazníků k vyhledávaným místům pro nákup spotřebního zboží a oblečení. Za dobu své existence se tak stal plnohodnotným prodejním kanálem, který naše kamenné prodejny významně doplňuje. Ocenění je pro nás současně závazkem, abychom neustále pracovali na jeho rozvoji a zlepšovali naše služby,“ komentuje mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler. V Ceně popularity se na dalších příčkách umístily online obchody Datart.cz, CZC.cz nebo Cityzenwear.cz.

Obchod s outdoorovým vybavením 4camping.cz zvítězil v Ceně kvality, a to na základě vyplněných dotazníků spokojenosti. „Češi vloni byli nuceni přesunout se do e-shopů, což se odrazilo i na počtu recenzí a hodnocení – za rok 2020 jich udělili šest milionů,“ vysvětluje Braverman. Mezi dalšími vítězi Ceny kvality se objevily například e-shop palmknihy.cz, spokojenypes.cz, notino.cz nebo e-kondomy.cz. Na třetím místě v kategorii Cena kvality: software se umístil server SW.cz, provozovaný firmou Internet Info, která vydavatelem Lupy.

První místo v kategorii Cena Heureky obsadil online obchod Scuk zaměřující se na farmářské produkty. Heureka letos v této kategorii vyhlásila celkem pět e-shopů. Na druhém místě byl e-shop Reknihy.cz, na třetím Knihobot.cz. Do finále se dostaly i online obchody PuclePucle.cz a Stehlikdesign.cz. „V Ceně Heureky se dlouhodobě snažíme oceňovat e-shopy, které za sebou mají nějaký zajímavý příběh, přesah, neotřelou myšlenku – zkrátka nějaký originální počin,“ vysvětluje Braverman.

Našli jste v článku chybu?