Hlavní navigace

Spotify koupilo hlasovou aplikaci Locker Room. Konkurenci Clubhouse chystá i LinkedIn

Sdílet

Ondřej Novák 31. 3. 2021

Hudební platforma Spotify koupila autora audio aplikace Locker Room, společnost Betty Labs. Aplikace byla doposud zaměřená na audiodiskuze sportovních fanoušků. Vlastní službu, která funkcionalitami odpovídá známé platformě Clubhouse, vyvíjí i pracovní sociální síť LinkedIn.

Integrovanou verzi Locker Room uživatelům a tvůrcům Spotify představí v následujících měsících. Firma chce akvizicí posílit svou pozici na poli živých audiopřenosů. „Tvůrci a fanoušci žádali živé formáty na Spotify a jsme nadšení, že brzy je zpřístupníme stovkám milionů posluchačů a milionům tvůrců na naší platformě,“ řekl Gustav Söderström, ředitel výzkumu a vývoje ve Spotify.

Kromě široké nabídky živých streamů různých žánrů Spotify nabídne i interaktivní funkce, které tvůrcům obsahu umožní lepší propojení s publikem v reálném čase. Platforma umožní třeba vysílání živých diskuzí, debat, AMA (ask me anything) a dalších formátů.

Na pole živých audio platforem vstupuje i pracovní sociální síť LinkedIn. Server TechCrunch uvedl, že firma potvrdila vývoj vlastní hlasovou chatovací aplikaci. Na rozdíl od Clubhouse a jeho napodobenin vyvíjených Facebookem nebo Twitterem ale LinkedIn propojí diskuzí nejen na základě jejich uživatelských profilů, ale také prostřednictvím profesní identity.

Našli jste v článku chybu?