Vlákno názorů k článku
Stát chce u tísňových volání nasadit umělou inteligenci, dává na to miliony od Standa - Nebudte tak negativni, tohle bude hlavne na odfiltrovani...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 7. 2019 15:12

    Standa

    Nebudte tak negativni, tohle bude hlavne na odfiltrovani takovych tech nejzbytecnejsich volani kterych je stovky. Obzvlast pri nejake katastrofe, bude desitky lidi volat ze na vaclavaku praskla voda a kun uz ma nohy mokre (a v dnesni situaci by se v tu chvili operatorovi skutecny dulezity hovor nedovolal.
    Predpokladam ze tohle bude prvni kontakt na 10s ktery v pripade ze nerozumi nebo nedokaze zvladnout, tak hned prepoji na ziveho operatora. Kdyz naopak volajici je klidny a rozumny clovek tak strojove odpovedi mohou byt nakonec rychlejsi a nez to nakonec prepne na ziveho operatora, tak uz bude mit predbeznou diagnozu a pozici na monitoru.

  • 11. 7. 2019 18:44

    Martin
    Podporovatel

    Problém není s hovory, které takový automat nezvládne přijmout, ale s těmi, o kterých si myslí, že je zvládne, a živému operátorovi je nepředá... To je průser.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).