
Ministerstvo průmyslu a obchodu si u Českého rozhlasu objednalo vysílání informační kampaně k přechodu na digitální vysílání ve standardu DVB-T2. Za nákup vysílacího času a „výrobu programového obsahu v rámci kampaně“ zaplatí podle smlouvy 3,7 milionu korun bez DPH (s daní z přidané hodnoty je částka 4,5 milionu korun).
Z dokumentu publikovaného minulý týden v Registru smluv vyplývá, že půjde o vysílání informačních minipořadů. Mediaplán počítá s jejich odbavováním od října 2019 do června 2020.
Podobnou smlouvu ministerstvo uzavřelo s Českou televizí, její hodnota bez DPH je 3,8 milionu korun. Za tuto sumu odvysílá veřejnoprávní televize na ČT1 a ČT2 zhruba 85× minipořady Pokrok nezastavíš, ve kterých diváky na přechod na DVB-T2 upozorňuje herec Otakar Brousek mladší. Také v tomto případě mediaplán počítá s jejich vysíláním až do června 2020.