Není nad konsistentní soudní rozhodování. Zrovna včera jsem narazil v seznamu soudních rozhodnutí k publikaci ve sbírce na tuto perlu:
Podnikatel zajišťující veřejnou komunikační síť nebo poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen (oprávněn) pro účely vyúčtování poskytnuté služby uchovávat a zpracovávat údaje o příchozích hovorech (§ 90 zákona č. 127/2005 Sb.).
- rozsudek Nejvyššího soudu ze dne 27. 9. 2023, sp. zn. 33 Cdo 347/2023, ECLI:CZ:NS:2023:33.CDO.347.2023.1
🤷
V čem vidíš problém? Zákaznk reklamoval vyúčtování, TMO nevyhověl, zákazník to podstoupil ČTÚ, ten po roce rozhodl ve prospěch zákazníka, protože TMO neměl jak svoje tvrzení prokázat, protože do té doby smazal podrobná data a neměl víc než je součástí vyúčtování.
NS to ukončil závěrem, že po dobu řízení ty data má mít k dispozici a jde to k jeho tíži.