Vlákno názorů k článku
Stát za víkend vyvinutý e-shop nevyužije, dálniční známky vyjdou na 300 milionů od Yučikala - Mě teda přišla od začátku celá akce jako...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 4. 2020 13:07

    Yučikala

    Mě teda přišla od začátku celá akce jako PR organizátora, který se prostě jenom chce dostat ke státním zakázkám. Že to celé bylo o ničem a od začátku k ničemu muselo být jasné komukoli, kdo kdy dělal něco většího (kor pro státní správu).

  • 16. 4. 2020 12:50

    bez přezdívky

    No, já mám pocit, že ten stánkový/fyzický prodej (to je těch druhých 400) ještě není vyřešen a není součástí smlouvy s CENDIS. Takže úspora 100 milionů mi nepřipadá jako velká výhra, spíše jako hraní s čísly.

    Bylo by fajn, kdyby si někdo našel čas a porovnal v čem se původní smlouva s Asseco liší od nové smlouvy s CENDIS.
    Např. by mě zajímalo, zda se se změnily funkční požadavky, nefunkční požadavky (call centrum), sankce, podpora. Jak se budou řešit změnové požadavky? Je tam rámec a nebo se budou psát dodatky?

    Nějaké ústupky mohou být brané jako úspora, ale např. změnové požadavky mohou zakázku pěkně prodražit.

  • 16. 4. 2020 12:36

    Smazaný profil

    To se dalo cekat. Ten vikendovy PR projekt byl odsouzeny k neuspechu od pocatku uz proto, ze ignoroval spoustu veci. Ano, byla fajn vec, symbolika a zdvizeny prst vuci statu, ze si lidi ne vsechno nechaji libit, ale ze by se to vikendove dilo melo pouzit to asi ne. Navic to resilo jen malou cast projektu a kde co.

    Pokud bude 300M za celou zakazku, tedy za obe casti co byly puvodne v podstate 2*400 k tomu support a kde co na 5-10 let, tak uz to dava jiny smysl. ale tezko rici.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).