Ten prispevek je naprosty nesmysl.
Jak ziskat data z databaze o buk a bpuk kdyz nejdou databaze nebo napojeni na db dodavatele karet( ano opove to nemusi provozovat sami). Ty kody nejde nijak odvodit. Je treba mit nekde jejich db.
Jak chcete někde neco zmenit napr. I tu simkartu kdyz vam nefunguje poradne ani provisioning zakosu? Rucni konfiguraci ústředen a registru? To zpusobi takový bordel ze je lepsi nechat zákazníka co nechce pockat jit pryc a nebo nechat si dat pokutu od CTU.
Mobilni a fixni site maji z principu funkce centralizovane rizeni. Nevim co cekate.
Reverzni engineering odblokovacich kodu brigadnikem na pobocce?
To vám TADY ale nemůže nikdo udělat, simka je T-Mobile. Na nějaké jejich pobočce jste se neptal, jestli to náhodou nejde udělat lokálně, bez kontaktu s centrálou?
Mimochodem, první FB status T-Mobile o potížích (první odkaz v aktualitě ) je nedostupný, asi byl T-M smazán...
1. 7. 2020, 15:33 editováno autorem komentáře