Nový majitel televize Barrandov se rozhodl zdůraznit změny i pomocí nového loga. Modernizace grafické identity proběhne nejpozději od jarního schématu roku 2025. Nová loga vznikla ve spolupráci s týmem reklamní agentury AdHackers.
Loga mají podle tiskové zprávy „nadčasový, elegantní vzhled, který odráží posun Barrandova směrem k modernějšímu a atraktivnějšímu vizuálnímu stylu“. „Televize dostala s novými vlastníky i nový směr a tato změna je toho součástí,“ řekla generální ředitelka TV Barrandov Andrea Geyer.
Televizi Barrandov od jara zcela vlastní Jan Čermák, který ji získal od bývalého vlastníka Jaromíra Soukupa. Stanice postupně přešla na nové vysílací schéma, ze kterého zcela odstranila autorské pořady bývalého majitele. Obnovila také zpravodajství, nákup zahraničních pořadů a činnost dabingového studia.
V říjnu letošního roku dosahoval průměrný celodenní podíl TV Barrandov na sledovanosti 2,20 % za všechny tři kanály, které provozuje. Nejmenší zásah má v cílové skupině mladších diváků 15–54 let, v té byl její podíl na sledovanosti jen 0,95 %, uvádějí oficiální data ATO/Nielsen.