Hlavní navigace

Televize Seznam zařazuje novou publicistiku, pořad dostal název Detail

19. 5. 2020

Sdílet

Reportéři pořadu Detail Autor: Seznam.cz

Redakce zpravodajství Televize Seznam připravila novinku z vlastní produkce, publicisticko-zpravodajský pořad Detail. Od 21. května každý čtvrtek ve 21.25 bude tvůrčí tým pořadu provádět diváky důležitými společenskými tématy z tuzemska i zahraničí. Pořad Detail nabízí divákům tři přehledně zpracované reportáže ve třiceti minutách, nechybí ani komentáře odborníků a expertů. 

Stanice chystala pořad do vysílání o dva měsíce dříve, představila ho při tiskové konferenci o jarním programovém schématu. Nakonec ale premiéru odložila kvůli koronavirové krizi. Původně se měla publicistika vysílat dokonce dvakrát týdně, bude ale jen ve čtvrtek.

„Každé téma je doplněno komentářem hosta přímo ve studiu. Ať už jde o politika, odborníka na danou problematiku nebo osobnost z veřejného života. Výběrem témat v novém pořadu Detail reagujeme na aktuální dění v daný den nebo týden. Při zpracovávání jednotlivých reportáží se zaměřujeme na důležité detaily, na kterých pak vykreslujeme celkový kontext,“ dodal šéfredaktor zpravodajství Pavel Cyprich.

Tým pořadu Detail, vpravo vpředu šéfredaktor zpravodajství Pavel Cyprich
Autor: Seznam.cz

Tým pořadu Detail, vpravo vpředu šéfredaktor zpravodajství Pavel Cyprich

Grafika nového pořadu vznikla interně v Seznamu, hudební složku připravilo studio Soundsgate — tedy stejný dodavatel, který se podílel na znělkách CNN Prima News. 

Průměrná sledovanost TV Seznam se v březnu pohybovala kolem 0,35 procenta, v dubnu dosáhla 0,44 procenta. Od podzimu loňského roku se stanice snaží rozšiřovat programový záběr a zařadila například rodinné animované filmy.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).