Hlavní navigace

TV Barrandov dostala pokutu 400 tisíc za Soukupův pořad

Sdílet

Filip Rožánek 15. 8. 2019

Televize Barrandov dostala od vysílací rady pokutu ve výši 400 tisíc korun za neobjektivní a nevyvážené informace v pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání konkrétně posuzovala díl odvysílaný 12. září 2018.

Podle úřadu Jaromír Soukup „prezentoval pouze jeden vyhraněný pohled na problematiku působení nadnárodních společností v České republice a na státní investiční a dotační politiku“. Nabízené interpretace zveřejněných informací byly jednostranné, uvedla rada v tiskové zprávě.

Televize se proti pokutě ještě může bránit u Městského soudu v Praze.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.