Hlavní navigace

TV Barrandov má zaplatit čtvrt milionu za Soukupova tvrzení o Národním divadle

Sdílet

Filip Rožánek

Komentované zprávy Jaromíra Soukupa, které TV Barrandov vysílá pod názvem Moje zprávy, znovu přitáhly pozornost vysílací rady. Úřad televizi uložil pokutu 250 tisíc korun za příspěvek ze 16. června 2019, v němž se generální ředitel stanice věnoval údajně nehospodárnému fungování Národního divadla.

„Příspěvek obsahoval tvrzení ohledně fungování a nehospodárné činnosti Národního divadla, jež byla předkládána jako fakta, přičemž zainteresovaný subjekt nedostal prostor se k těmto domnělým faktům vyjádřit a celý případ byl prezentován jednostranně,“ upozornila Rada pro rozhlasové a televizní vysílání.

Barrandov tím porušil paragraf vysílacího zákona, podle něhož televize musí šířit objektivní a vyvážené informace. Stanice se proti pokutě ještě může bránit u Městského soudu v Praze.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Žádné názory