I když čtvrtletní příjmy ztrátové sociální sítě byly lepší než odhady analytiků, investorům na burze to stejně nestačilo a výsledky poslaly akcie dolů. Podle agentury Reuters až o 14 procent.
Měsíčně Twitter používá 328 milionů lidí po celém světě. To je sice o pět procent víc než loni, ale proti začátku roku to je v podstatě stagnace. Firma neztrácí dobrou náladu a chlubí se alespoň tím, že denně používá službu o 12 procent lidí víc než loni a zároveň jde o třetí čtvrtletí v řadě, kdy Twitter roste dvouciferným růstem.
Čísla jsou ale jinak krutá – příjmy se zastavily na 573,9 milionech a firma prohloubila ztrátu na 116,5 milionu. Přesto se Twitter snaží přesvědčit investory, že překlopení do zisku je nakonec možné. Investoři o tom ale dost pochybují.
Nejvíc vydělává Twitter na videoreklamě a prodávání dat třetím stranám.
Teď zkouší otevřít nové zdroje, když připravuje dohody o živém přenosu akcí. Příliš se mu ale nedaří, třeba v dubnu mu vyfoukl přímé přenosy NFL Amazon.