kde je stožár s gsm-r, tak přifařit i sdíleně celou trojku, aktivně pokrývat a nelapat zbytky signálu kdoví odkud to kam tam kde doletí... už to tu bylo v minulosti, pokrývání odlehlých míst kdesi cosi neekonomické nerentabilní atd... a dneska má Cetinem zbudované dokrytí i víska o 20 domech, prozatím od O2. Po failech z minulosti ( které třeba ani nebyly faily ale přirozenými reakcemi na přijate kapříky) se ČTU aspoň něco snad povedlo, našel se hmat - grif, který chytl operátory možná za pomyslné kulky, možná za peneženky a tytyty, prodloužíme přidělení frekvencí ale ty budes skákat jak my pískáme.
V drážním žargonu není vlak vozidlo nebo vozidla, ale to co představuje ten jeden sloupeček v jízdním řádu, např. Os 8870 Praha hl.n. - Beroun, co vyjíždí ve 21:15.