Zákazníci služby Vodafone TV najdou v seznamu programů tři nové kanály, které provozuje přímo operátor. Všechny jsou zaměřené na filmy, liší se pouze žánrovým zaměřením.
„Na každém z vodafonních programů najdete tituly, mezi kterými můžete libovolně vybírat. Každý titul pak začíná krátkým reklamním spotem,“ uvedl operátor. Žádná jiná reklama se už pak nepřehraje, film poběží bez přerušení až do konce. „Každý z titulů je navíc na kanálu dostupný až 7 dnů, stejně jako u ostatních programů nebo v naší Videotéce,“ doplnil Vodafone.
Na pozici 22 je stanice Vodafone Family, jejíž program tvoří rodinné filmy. Na pozici 43 najdete program Vodafone Comedy, který kombinuje české a světové oddechové žánry. A na pozici 44 je nyní kanál Vodafone CZ/SK, ten je pro fandy české a slovenské kinematografie. Zařazuje nedávno uvedené snímky i legendární tituly z filmového archivu. Operátor spolupracuje s distribuční společností Bontonfilm.
Programy Vodafone Comedy, Family a CZ/SK jsou součástí předplacené televizní nabídky od základního balíčku Vodafone TV+. Dostupné jsou na set-top boxech se systémy Android a Linux i v televizní aplikaci. Technické řešení vzniklo ve spolupráci s firmami Starmax Media a Tivio.
Vodafone sdělil, že nyní má jeho televizní služba 634 tisíc zákazníků. Největší IPTV službou na trhu je Oneplay: v polovině května skupina PPF uvedla, že ji používá kolem 1,4 milionu předplatitelů. Operátor T-Mobile oznámil, že jeho služba Magenta TV na konci prvního čtvrtletí překročila 304 tisíc registrovaných uživatelů. Oba konkurenti Vodafonu také produkují vlastní stanice, u O2 jsou to kanály z rodiny Oneplay Sport a u T-Mobile filmový kanál Magenta Kino.