Výletnická aplikace se neosvědčila, Triphood proto kompletně mění plány

27. 7. 2017

Sdílet

Původně nápad z iCollege mění po dvou letech svůj byznysmodel. Když v roce 2015 dali Jan Kaštura a Tomáš Mysliveček dohromady aplikaci, která měla rozšířit nabídku služeb pro plánování výletů s dětmi, byla cesta nalajnovaná jasně – platit se bude za výlety. To se ale zjevně příliš neujalo.

„Původně jsme chtěli prodávat výlety v mobilní aplikaci Triphood. Ukázalo se však, že v Čechách není zvykem platit za mobilní aplikace, proto jsme přešli na model prodávání tzv. klonů naší aplikace,“ popisuje Lucie Zralá z Triphoodu.

Nově tak firma nabízí aplikaci, která má stejné funkcionality jako Triphood, ale obsahuje pouze vybrané výlety zadavatele. 

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).