Hlavní navigace

Výletnická aplikace se neosvědčila, Triphood proto kompletně mění plány

Sdílet

Jan Beránek 27. 7. 2017

Původně nápad z iCollege mění po dvou letech svůj byznysmodel. Když v roce 2015 dali Jan Kaštura a Tomáš Mysliveček dohromady aplikaci, která měla rozšířit nabídku služeb pro plánování výletů s dětmi, byla cesta nalajnovaná jasně – platit se bude za výlety. To se ale zjevně příliš neujalo.

„Původně jsme chtěli prodávat výlety v mobilní aplikaci Triphood. Ukázalo se však, že v Čechách není zvykem platit za mobilní aplikace, proto jsme přešli na model prodávání tzv. klonů naší aplikace,“ popisuje Lucie Zralá z Triphoodu.

Nově tak firma nabízí aplikaci, která má stejné funkcionality jako Triphood, ale obsahuje pouze vybrané výlety zadavatele. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 7. 2017 11:27

    Martin Šoch (neregistrovaný) ---.28.broadband4.iol.cz

    Češi asi jetě nejsou úplně pitomí a umí si naplánovat výlet s mapou a internetem sami.

  • 27. 7. 2017 12:40

    fanda (neregistrovaný) 80.250.30.---

    Škoda, že takovouto aplikaci nespustí zdarma třeba Seznam nebo nějaká banka, jako sponzor.

    Komunita by si sama mohla vytvářet trasy, hodnotit nejlepší, diskutovat u nich, atd. Úspěch zaručen, jsme národ turistů a hravých lidí.

    Škoda, že se do všeho dere ten obchodní model, který v tomto případě byl nesmyslný. A jenom kvůli tomu se ta samotná apka nerozjela. Ona je totiž jinak dobrá.

    Bude ještě pár let trvat, než velké firma napadne, že dát třeba 3 mio ročně na provoz apky a být jejím vlastníkem/spon­zorem jim u jejich komunity klientů může nasbírat plusové body a loajalitu. Zrovna turismu se věnuje cílová skupina řady velkých firem: aktivní lidé bývají většinou i bonitnější.

  • 27. 7. 2017 13:37

    tom (neregistrovaný) ---.ipv6.broadband.iol.cz

    pritom stacilo nemit velky voci a nasadit tam adsence poskytovat to zcela zdarma