Vlákno názorů k článku
Výletnická aplikace se neosvědčila, Triphood proto kompletně mění plány od fanda - Škoda, že takovouto aplikaci nespustí zdarma třeba Seznam...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 7. 2017 12:40

    fanda (neregistrovaný)

    Škoda, že takovouto aplikaci nespustí zdarma třeba Seznam nebo nějaká banka, jako sponzor.

    Komunita by si sama mohla vytvářet trasy, hodnotit nejlepší, diskutovat u nich, atd. Úspěch zaručen, jsme národ turistů a hravých lidí.

    Škoda, že se do všeho dere ten obchodní model, který v tomto případě byl nesmyslný. A jenom kvůli tomu se ta samotná apka nerozjela. Ona je totiž jinak dobrá.

    Bude ještě pár let trvat, než velké firma napadne, že dát třeba 3 mio ročně na provoz apky a být jejím vlastníkem/spon­zorem jim u jejich komunity klientů může nasbírat plusové body a loajalitu. Zrovna turismu se věnuje cílová skupina řady velkých firem: aktivní lidé bývají většinou i bonitnější.

  • 27. 7. 2017 13:37

    tom (neregistrovaný)

    pritom stacilo nemit velky voci a nasadit tam adsence poskytovat to zcela zdarma

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).