Hlavní navigace

Vysílání Primy končí! Od 1. ledna 2012 z ní bude Prima family, bez regionů

31. 10. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
31. 10. 2011

UVNITŘ GRAF Televize Prima přichází s nečekanou novinkou. Od 1. ledna 2012 se z jejího vlajkového kanálu stane stanice Prima family. Společnost FTV Prima tak bude mít od té doby v portfoliu tři tematické stanice. Prima family se bude orientovat, jak již z názvu vyplývá, na rodinu, Prima Cool na mladé muže od 20 do 40 let a Prima love na ženy od 20 do 44 let věku. Zároveň se zbaví licenční podmínky sdílení regionů RTA a R1.

KOMENTÁŘ: Účelová změna názvu a licence Primy má odstřihnout regiony

V řadě průzkumů, které jsme si v letošním roce nechali zpracovat, potvrdili diváci tezi, že hlavní program, který vysíláme, se stává synonymem pro „rodinnou televizi“. Díky tomuto potvrzení ze strany diváků nyní začleňujeme název „family“ do jména našeho hlavního vysílacího programu, uvedl při této příležitosti generální ředitel Primy Marek Singer. Prima family byla přitom původně skloňována jako čtvrtý a nikoliv tedy třetí kanál české komerční dvojky.

NEPŘEHÉDNĚTE: Prima se chystá v listopadu spustit už čtvrtý program, Primu family

BRAND24

Dne 26. října tohoto roku informovala společnost FTV Prima, spol. s r.o., Radu pro rozhlasové a televizní vysílání o svém plánu vrátit původní historické vysílací licence a plánovaném ukončení vysílání programu Prima televize na jejich základě, uvedl dále Singer. Společnosti FTV Prima, která je držitelem licencí pro kanály druhé nejsledovanější komerční televize u nás, neprošla žádost o změnu licenčních podmínek stanice Prima family, o kterou požádala na počátku června. Proto se nakonec rozhodla tímto způsobem.

Výsledek průzkumu, který si nechala udělat televize Prima. zdroj dat: Segmentace televizních diváků, společnost Median, léto 2011

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).