Hlavní navigace

Ackee znovu kritizuje aplikaci Českého rozhlasu, firma sepsala nedostatky

Sdílet

Filip Rožánek 5. 6. 2020

Společnost Ackee, která loni zpochybňovala tendr Českého rozhlasu na vývoj mobilní aplikace Můj rozhlas, s odstupem zhodnotila funkčnost zvoleného řešení. Připomeňme, že dodavatelem aplikace pro veřejnoprávní rozhlas se loni stala firma Asymbo. Předělaný audio portál Můj rozhlas odstartoval včetně mobilních aplikací v prosinci.

Vývojářům z Ackee se tehdy nelíbilo, že byla rozhodujícím kritériem v tendru pouze cena. Mluvčí rozhlasu na výtky reagoval, že další kritéria nebyla nutná, protože v zadání byl přesně definován rozsah a funkcionality aplikace.

Ackee nyní v příspěvku na svém webu sice chválí design i základní funkce výsledných aplikací, zároveň ale upozorňuje na nedodělky a nefunkčnosti. Jejich přehled shrnula do speciální tabulky.

Ovládání aplikace například hodnotí jako složité, označení funkcí je matoucí, hlasové vyhledávání nefunguje správně, textové vyhledávání neřadí výsledky podle smysluplného klíče, informační prvky v uživatelském prostředí jsou nekonzistentní. „Dvě ze tří funkcí, které aplikace nabízí jako výhody pro založení účtu, nefungují,“ tvrdí po testování Ackee. Konkrétně tím naráží na hlídání nových dílů pořadů a playlist s historií poslechu. Žádné notifikace po přidání pořadu mezi oblíbené nechodily a historie poslechu se také neukládala.

Od vydání aplikace už bylo zveřejněno několik aktualizací, v nichž jsou chyby postupně odstraňovány. Poslední update z 26. května přidal několik vylepšení. Další nové funkce a vychytávky rozhlas slibuje už brzy.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.