Hlavní navigace

Ackee znovu kritizuje aplikaci Českého rozhlasu, firma sepsala nedostatky

Sdílet

Filip Rožánek 5. 6. 2020
Vizualizace aplikace mujRozhlas Českého rozhlasu Autor: Český rozhlas

Společnost Ackee, která loni zpochybňovala tendr Českého rozhlasu na vývoj mobilní aplikace Můj rozhlas, s odstupem zhodnotila funkčnost zvoleného řešení. Připomeňme, že dodavatelem aplikace pro veřejnoprávní rozhlas se loni stala firma Asymbo. Předělaný audio portál Můj rozhlas odstartoval včetně mobilních aplikací v prosinci.

Vývojářům z Ackee se tehdy nelíbilo, že byla rozhodujícím kritériem v tendru pouze cena. Mluvčí rozhlasu na výtky reagoval, že další kritéria nebyla nutná, protože v zadání byl přesně definován rozsah a funkcionality aplikace.

Ackee nyní v příspěvku na svém webu sice chválí design i základní funkce výsledných aplikací, zároveň ale upozorňuje na nedodělky a nefunkčnosti. Jejich přehled shrnula do speciální tabulky.

Ovládání aplikace například hodnotí jako složité, označení funkcí je matoucí, hlasové vyhledávání nefunguje správně, textové vyhledávání neřadí výsledky podle smysluplného klíče, informační prvky v uživatelském prostředí jsou nekonzistentní. „Dvě ze tří funkcí, které aplikace nabízí jako výhody pro založení účtu, nefungují,“ tvrdí po testování Ackee. Konkrétně tím naráží na hlídání nových dílů pořadů a playlist s historií poslechu. Žádné notifikace po přidání pořadu mezi oblíbené nechodily a historie poslechu se také neukládala.

Od vydání aplikace už bylo zveřejněno několik aktualizací, v nichž jsou chyby postupně odstraňovány. Poslední update z 26. května přidal několik vylepšení. Další nové funkce a vychytávky rozhlas slibuje už brzy.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.