„V některých případech je pokrytí ‚roztříštěné‘, velmi rychle se střídají pokryté a nepokryté úseky. V případě rychlých střídání těchto úseků dochází k tomu, že mobilní telefon nemá dostatek času k přihlášení do sítě, takže subjektivní posouzení pokrytí je nižší než stanovené měřením."
Nějak mi není jasný přínos takto splněného závazku pro cestujícího uživatele služby. Na nejvytíženější části 3. tranzitního koridoru mé "subjektivní pokrytí" ve smyslu výše uvedené citace hraničí s 60%, což je při vhodném "roztříštění" na celou trasu cesty zralé leda na offline režim, pokud není cílem uživatele podráždění vlastní nervové soustavy.
Tak hele. Cisla v tabulce hovori jasne. Je pokryto. Az se bude delat studie pouzitelnosti mobilu ve vlaku, bude zase jina tabulka ;)
Taky jezdim na koridoru a obcas premyslim, jestli muj mobil nema nejakou poruchu a min citlivou cast na prijem signalu. Vlak jezdi rychle a mobil marne lapa po zbytcich signalu. Kdyz se konecne chytne, opusti dosah BTS a muze se snazit zase...
Chce to opustit laboratorni testy a zacit se venovat realnemu pouziti. K tomu neni potreba draha technika, ale mobil pred ocima :)