Hlavní navigace

Zbrojení Jakuba Havrlanta na Vánoce v Mallu pokračuje. Zapojuje mobily

7. 11. 2016

Sdílet

E-shop pod vedením zakladatele investiční skupiny Rockaway spustil novou, responzivní verzi e-shopu. Objednávky přes displeje mobilních telefonů a tabletů totiž tvoří v obchodě kolem patnácti procent. Firma to oznámila v tiskové zprávě.

Nový web byl spuštěn i na dalších trzích, kde e-shop působí. Mobilní Ježíšek tak bude moci řádit i v Polsku, Maďarsku, Chorvatsku, Slovinsku a Slovensku. „V rámci testování UX jsme zohledňovali například i to, jaký je podíl praváků a leváků nebo jak se uživatelé orientují na displeji telefonu. Tomu je přizpůsobena navigace menu,“ dodává projektová manažerka Mallu Štěpánka Kovaříková

Podle zkušeností obchodu se zatím na mobilních zařízeních prodává nejvíc móda, hračky pro děti a vybavení domácnosti. Mobily už zapojuje i další velký hráč v tuzemském e-commerce.

Vývoj a ambice mobilní aplikace Alzy popisoval minulý týden na konferenci Mobile Internet Forum Filip BocekChceme letos z mobilů překonat tržby ve výši tří miliard, překročit podíl dvaceti procent ze všech objednávek a zároveň bychom rádi v prosinci překonali v tržbách přes aplikaci půl miliardy korun,” popisoval plány svého oddělení. Aplikace připravujeme už pět let, ale až poslední dva roky v rámci interního týmu,” vysvětlil.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).