
Jak už jsme informovali, čínská bikesharingová společnost ofo ruší své ambiciózní plány na „obsazení“ Prahy a odkládá je až na rok 2019.
Podle firmy je za tím to, že proces přijímání pravidel pro bike sharing v hlavním městě trval déle, než ofo předpokládalo. „Vedle diskusí o regulaci, které se odehrávaly na vysoké politické úrovni, je ofo také zapojeno do jednání s jednotlivými městskými částmi,“ uvádí firma s tím, že se chce „lépe připravit“ a v plném rozsahu začít později.
Ofo se v ulicích Prahy 7 objevilo na podzim loňského roku, v rámci pilotního projektu zprovoznilo 300 kol. Později začalo do Česka hledat tým, který by se o expanzi do dalších částí města staral, a zástupci společnosti mluvili o velkých plánech.
Podle informací Lupy každopádně v expanzi brání i další skutečnosti. Ofo naváží značné množství kol do řady světových metropolí, což s sebou přináší kapitálové i logistické nároky.
Pilotní provoz ofo na Praze 7: