Moje poslední pokusy řešit něco s O2 (ne, OnePlay to nebylo) vypadaly následovně:
Na telefonu chytrá horákyně, oznamuje, že jsou přetíženi a pokud nechci dlouho čekat, mám využít MojeO2. Vyčkávám na lince (protože můj problém v appce nevyřeším), ale po 30 sekundách je hovor ukončen. Volám znova, chytré horákyni důrazně sděluji, že nemá zavěšovat, a čekám cca 20 minut na operátora - který mi neumí pomoct a doporučí mi využít MojeO2. (Tohle se mi stalo cca 5× v uplynulém měsíci.)
Zkusím využít MojeO2, ale nedaří se přihlásit, protože SMS kód přichází později, než za 5 minut. Zkouším opakovaně. Hledám podporu, ale je tam jen chatbot. Ten si nechá vysvětlit, co potřebuji, ale neporadí. Doporučuje mi využít chatbota na stránkách MojeO2! Hle - důkaz, že AI si zatím neuvědomuje sama sebe. ;-D (Opakovaně 2× v posledním měsíci.)
Dojdu na pobočku, kde je fronta pěti lidí, kterou zhruba hodinu obsluhuje jediný pracovník ze tří - další dva mají na hlavě sluchátka a odbavují telefonáty šťastlivců, kteří se probojovali na telefonní podporu. Pracovník mi nepomohl, ale alespoň poradil. A nezapomněl mi nabídnout rychlejší internet a OnePlay - což jsem s díky odmítl.