Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Změnu na Oneplay nechtěli a teď ani nemohou službu snadno zrušit, varuje dTest. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 5. 2025 9:04

    RRŠ

    Tak upřesním: ta situace byla, že mi k tarifům pozapínali nechtěné služby, zvýšili objemy dat, a podobně. Samoobsluha nebyla dostupná, pobočka daleko, ale dovolal jsem se na zákaznickou linku (to bylo ještě před OnePlay, tenkrát se dovolat celkem dalo...).
    Pokusil jsem se dojednat, aby to vše vrátili na ty tarify, které tam byly, ale nebyla s nimi řeč, protože původní tarify byly zrušené a stejně nastavené služby už neposkytujeme. Tak jsem si našel konkurenčního operátora, dojednal přechod, a zavolal znovu, pro ty kódy.
    Potřeboval jsem odnést 8 čísel, přičemž dvě byly čistě datové, všechna pod jednou smlouvou. Poněkud rezignovaný pracovník mi nejprve nabídl zaslání SMS (na datovou SIM a telefony v oběhu dost k ničemu, případně použití samoobsluhy (kam se mi nedařilo přihlásit - a nehodlal jsem to už řešit, když jsem na odchodu), ale nakonec se nechal přesvědčit, že mi to tedy nadiktuje.
    Po čtvrtém páru čísel (vždy jsem to diktoval zpět, pro kontrolu) to vzdal a s krátkým přidržením hovoru mne přepojil na jakousi šéfku, která přišla s nabídkou, která se cenově moc nelišila od mých předchozích tarifů. (Jen ty služby jsou tam trochu jiné, ale s vhodným nastavením se dostanu na skoro původní...).
    Časově šlo o léto loňského roku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).