Vlákno názorů k článku
Změnu na Oneplay nechtěli a teď ani nemohou službu snadno zrušit, varuje dTest od hejmi - Úplně stejná zkušenost - nic nedělej, jenom koukej,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 5. 2025 13:21

    hejmi

    Úplně stejná zkušenost - nic nedělej, jenom koukej, jak to umíme zprocesovat....tak jsem koukal, a pak rychle rušil, aniž by kdo u O2 vůbec o tomto problému tušil....Ještě doplněk k Oneplay - po chatech s Guru technickou podporou a komunikaci na prodejně se jenom potvrzuje, že Oneplay je vlastně jedná obrovská Betaverze pro velmi početnou klientelu uživatelů, no a ti můžou jen čekat, až se všechno doladí, nebo se případně můžou jít vycpat - takhle nějak bych tu celou vnímal.

  • 20. 5. 2025 13:13

    LRA

    Celý ten převod/sloučení byl hodně nepřátelský. Před sloučením jsem měl O2Tv "zdarma" jako součást připojení. Vedle toho jsem měl zaplacené Voyo. V obou službách stejný email. Poslali několik mailů, ve znění: Spojujeme se. Co musíte dělat? NIC!.
    Tak jsem tak nějak předpokládal, že se hoši domluví a nějak mi ty služby sloučí.

    Chyba lávky.

    Dopadlo to tak, že mám jedno oneplay, do kterého se můžu přihlásit stejným emailem se dvěma hesly a asi podle toho si vybere, ze kterého "účtu" bude služba běžet. A samozřejmě to celé nadále účtují oba dva .. jak nova (199Kc z karty) tak O2 (+146Kč ve vyúčtování). A to se vyplatí . Naštěstí platbu, co jde přes Novu lze zrušit snadno, což jsem udělal, jakmile jsem zjistil, že za jednu věc platím dvakrát.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).