Celý ten převod/sloučení byl hodně nepřátelský. Před sloučením jsem měl O2Tv "zdarma" jako součást připojení. Vedle toho jsem měl zaplacené Voyo. V obou službách stejný email. Poslali několik mailů, ve znění: Spojujeme se. Co musíte dělat? NIC!.
Tak jsem tak nějak předpokládal, že se hoši domluví a nějak mi ty služby sloučí.
Chyba lávky.
Dopadlo to tak, že mám jedno oneplay, do kterého se můžu přihlásit stejným emailem se dvěma hesly a asi podle toho si vybere, ze kterého "účtu" bude služba běžet. A samozřejmě to celé nadále účtují oba dva .. jak nova (199Kc z karty) tak O2 (+146Kč ve vyúčtování). A to se vyplatí . Naštěstí platbu, co jde přes Novu lze zrušit snadno, což jsem udělal, jakmile jsem zjistil, že za jednu věc platím dvakrát.
Úplně stejná zkušenost - nic nedělej, jenom koukej, jak to umíme zprocesovat....tak jsem koukal, a pak rychle rušil, aniž by kdo u O2 vůbec o tomto problému tušil....Ještě doplněk k Oneplay - po chatech s Guru technickou podporou a komunikaci na prodejně se jenom potvrzuje, že Oneplay je vlastně jedná obrovská Betaverze pro velmi početnou klientelu uživatelů, no a ti můžou jen čekat, až se všechno doladí, nebo se případně můžou jít vycpat - takhle nějak bych tu celou vnímal.