Vlákno názorů k článku
Změnu na Oneplay nechtěli a teď ani nemohou službu snadno zrušit, varuje dTest od LRA - Celý ten převod/sloučení byl hodně nepřátelský. Před sloučením...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 5. 2025 13:13

    LRA

    Celý ten převod/sloučení byl hodně nepřátelský. Před sloučením jsem měl O2Tv "zdarma" jako součást připojení. Vedle toho jsem měl zaplacené Voyo. V obou službách stejný email. Poslali několik mailů, ve znění: Spojujeme se. Co musíte dělat? NIC!.
    Tak jsem tak nějak předpokládal, že se hoši domluví a nějak mi ty služby sloučí.

    Chyba lávky.

    Dopadlo to tak, že mám jedno oneplay, do kterého se můžu přihlásit stejným emailem se dvěma hesly a asi podle toho si vybere, ze kterého "účtu" bude služba běžet. A samozřejmě to celé nadále účtují oba dva .. jak nova (199Kc z karty) tak O2 (+146Kč ve vyúčtování). A to se vyplatí . Naštěstí platbu, co jde přes Novu lze zrušit snadno, což jsem udělal, jakmile jsem zjistil, že za jednu věc platím dvakrát.

  • 29. 5. 2025 13:21

    hejmi

    Úplně stejná zkušenost - nic nedělej, jenom koukej, jak to umíme zprocesovat....tak jsem koukal, a pak rychle rušil, aniž by kdo u O2 vůbec o tomto problému tušil....Ještě doplněk k Oneplay - po chatech s Guru technickou podporou a komunikaci na prodejně se jenom potvrzuje, že Oneplay je vlastně jedná obrovská Betaverze pro velmi početnou klientelu uživatelů, no a ti můžou jen čekat, až se všechno doladí, nebo se případně můžou jít vycpat - takhle nějak bych tu celou vnímal.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).