Měli jsme doma VOYO i O2TV.
já už se přes 2 měsíce snažím smazat účet Oneplay, zmigrovaný z VOYO.
Na začátku jen email - měníme se na ONEPLAY.
Až po dlouhém dotazování na infolince, mi řekli, že si sám zvolím službu, kterou budu chtít ukončit.
Rozhodl jsem se zrušit VOYO, které jsem doposud platil kartou.
A tady to nastává ten pravý chaos:
Zrušení platby kartou lze pouze přes Webový prohlížeč.
Tím ale nezrušíte účet.
Musíte se přihlásit přes Mobilní aplikaci. A tam najít ZRUŠENÍ účtu.
Přijde vám email s potvrzovacím linkem, který vás ale přesměruje do Webového prohlížeče, kde není možnost zrušení účtu. Takž pořád takhle dokola.
Takže mi následující měsíc opět z karty odečetli platbu (karta nelze v nastavení odstranit)
Opět jsem se musel několik minut dohadovat s chatbotem o spojení s operátorem.
Zrušit účet nemůžete pokud je nastavená platba kartou.
A tak pořád dokola.
Operátorka mi poslala email, že souhlasím se zrušením účtu k včerejšku.
Dodnes účet není zrušený. To udělá až jejich oddělení GDPR. Ale kdy přesně to neví.