
Český on-line prodejce módy začne prodávat některé značky oblečení přes partnerský kanál Alzy, slibuje si od toho oslovení nové cílové skupiny mimo tradiční módní segment.
Zboží Zootu bude na Alze nabízeno formou takzvaného dropshipmentu, módní e-shop pokusně nabídne touto formou 30 000 položek vybraných značek. Zboží bude tvořit základní sortiment oblečení, jako jsou trička, kalhoty, džíny nebo bundy. Postupně jej ale chce firma rozšířit i na další kategorie. Ze značek, které Zoot zastupuje, bude možné na Alze zakoupit například výrobky Vero Moda, Only, Jack & Jones nebo privátní značky Zootu.
TIP: Robert Vojáček, Lukáš Uhl (Zoot.cz): Zoot nezkrachoval kvůli vratkám, jeho původní koncept nefunguje a Milan Polák, Lukáš Uhl (ZOOT): Českost je to, co ZOOT odlišuje od konkurence
„Po spuštění našeho marketplace a neustálém rozšiřování partnerských výdejen radostí je to další způsob, jak se dostat k novým zákazníkům i mimo Zoot. Obzvláště v předvánočním období může většina nakupujících snadno pořídit veškeré dárky na jednom místě.“ prohlásil k neobvyklému kroku ředitel Zootu Milan Polák.
Samotná Alza do budoucna počítá s tím, že módní segment v případě úspěchu sekce rozšíří také o další dodavatele. Oblečení lze zatím objednávat s doručením na adresu, postupně by se ale mělo rozšířit také na objednání s vyzvednutím na pobočkách nebo výdejnách Zásilkovny.