Hlavní navigace

Zoot

Český e-shop s módou, známý svý propojením online nakupování a kamenných poboček, tzv. Výdejen radosti, kde si zákazníci mohou objednané zboží vyzkoušet.

V Česku startuje silná konkurence Zootu. Zalando nabídne dopravu zboží zdarma

V Česku oficiálně odstartoval původem německý e-shop Zalando, který ve svém portfoliu nabízí přes dva tisíce módních a lifestylových značek. Na tuzemském trhu společnost nabízí zhruba 275 tisíc produktů a zaujmout chce mimo jiné tím, že nabídne…

Nové notebooky od Microsoftu, slabší prodeje iPhonu 8 a růst českého Kiwi

MongoDB vstoupilo na burzu. Nová appka od Raszky. Brněnský Gauss má nové úspěchy. Další bike sharing sbírá peníze. Zprávy z IT, každý pátek na Lupě.

Doba čtení: 3 minuty

eŠopák: Zoot potřebuje peníze, vydává dluhopisy a doufá ve 150 milionů

Investora už mají, neveřejné dluhopisy už zkoušeli loni, a tak letos místo Fundliftu zkusili nabídnout své dluhopisy veřejně.

Doba čtení: 2 minuty

Zoot chce dalších 150 milionů. Zkusí proto vydat veřejné dluhopisy

Cenné papíry se čtyřletou splatností a roční úrokovou sazbou 6,5 procenta budou po jejich vydání kotované na Burze cenných papírů Praha. Jejich emisi aranžuje společnost BH Securities. Jde už o druhou emisi. Loni totiž už e-shop dluhopisy vydal,…

21. 7. 2017 9:31

eŠopák: Amazon umí česky a sklad v Dobrovízi k něčemu bude. Nespí ale ani ČOI

Významné ulehčení prodeje přes Amazon přišlo na konci června, když globální jednička otevřela obchodníkům i svůj distribuční sklad v Dobrovízi.

1. 7. 2017 9:00
Doba čtení: 3 minuty

Caudr začal úřadovat v Zootu. Sjednocuje marketing napříč trhy

V Zootu vystřídal Pavlínu Louženskou, která odešla do agentury 2Fresh. Jednou z prvních akcí, kterou Jiří Caudr po příchodu z O2 rozjel, je postupné osekávání agentur a přesouvání marketingu zpátky do Prahy.  „Chceme, aby byl marketing na všech…

12. 6. 2017 15:29

eŠopák: Hračkárna chce e-shop, Alza rozváží nonstop a Amazon staví na Slovensku

S přibývajícím sluníčkem přichází i trocha oddechu pro e-shopy. Tedy jen některé. Je tu týdenní souhrn dění v e-commerce.

13. 5. 2017 9:00
Doba čtení: 1 minuta

Zoot se dostal loni do černých čísel a oslavil to víc než stomilionovou investicí

Obchod s módou se zabydlel na svých třech trzích a loni jeho tržby překročily 706 milionů korun. O rok dříve se počítadlo přitom zastavilo na 450 milionech. Hrubý zisk hlásí Zoot v tiskové zprávě kolem 2,9 milionu korun.  Největší podíl na…

Zoot či Flowmon evropskými premianty, Samsung mobilní jedničkou, Huawei chystá notebooky

Nová šéfka české IBM. VMware prodává cloudovou divizi. Slabé investice do chatbotů. Zprávy z velkého IT, tentokrát ve čtvrtek.

13. 4. 2017 6:30
Doba čtení: 3 minuty

MIF 2016: Naplno využívají mobilní data firmy, ti ostatní si je můžou jen zkoušet

Zatímco operátoři už mají hlavy v oblacích Internetu věcí, předseda Rady ČTÚ je svou prezentací na konferenci Mobile Internet Forum 2016 vrátil na zem.

Doba čtení: 4 minuty

E-Business Forum 2016: Zákazníci jsou nevěrní. A co s tím?

Ačkoli byla hlavním tématem letošního E-Business Fora loajalita zákazníků, nakonec se mluvilo i o řadě dalších zajímavých věcech.

Doba čtení: 4 minuty

Zoot loni protočil skoro půl miliardy. Letos chce zisk 30 milionů

Meziročně dvojnásobný obrat a noví zákazníci. Móda se na Zootu i díky investici rozjela naplno a obchod se už vidí v černých číslech.

Doba čtení: 1 minuta

SizeID řeší problémy prvního světa: jak nakoupit padnoucí oblečení na webu

Češi se už nebojí nakupovat módu na internetu. Teď jde o to, jak trefit velikost, když výrobci používají různé velikostní tabulky.

Doba čtení: 4 minuty

FashionTech: Největší propagátoři wearables jsou Batman a Michael Knight

Apple Watch nebo chytré hodinky od Huawei jsou už designově vyvedené ciferníky, které mohou oslovit i jinou skupinu než mobilní geeky. Tady ale už musí pomoci design.

Doba čtení: 3 minuty

Ladislav Trpák (Zoot): Jsme ledoborec, který prolamuje cestu

Nakupování módy ve slevách je svým způsobem degradující. Lidé se dívají jen na cenu a neuvažují o tom, jestli jim nákup udělá radost, říká šéf e-shopu Zoot.

Doba čtení: 14 minut

Češi se přestávají bát kupovat módu na webu. Kamenným řetězcům ujíždí vlak

150 milionů korun pro Zoot. Investice, která definitivně přijala módu jako stabilní prvek tuzemské e-commerce. Internet už jsou nuceni používat i klasičtí prodejci.

Doba čtení: 5 minut

Zoot ohlásil investici 150 milionů Kč od 3TS, bude rozšiřovat pobočky

Online e-shop s módou měl loni obrat ve výši 220 milionů Kč a do tří let se chce dostat na 1,5 miliardy. Nakupování módy na internetu se začíná rozjíždět.

Doba čtení: 1 minuta

Ostravské Futruy chce vybírat restaurace i zboží přímo na míru

Foursquare, Yelp, cenové srovnávače a kousek Zootu. Futruy má být platformou, ze které mají pro sebe něco vytěžit jak běžní uživatelé, tak firmy a velké značky.

1. 8. 2014 10:17
Doba čtení: 1 minuta