Hlavní navigace

Zoot spouští vlastní marketplace pro partnerský prodej, první značka už je na webu

Sdílet

Karel Wolf 1. 6. 2020
Robert Vojáček - Lukáš Uhl - Zoot.cz

Český online prodejce módy Zoot spustil vlastní marketplace, přes které umožní prodej především lokálním kamenným konkurentům. Společnost to dnes uvedla v tiskové zprávě.

Na platformě pro partnerský prodej začalo interní IT společnosti pracovat ještě během karantény. Zoot dle svého vyjádření v současné chvíli jedná s desítkami českých módních firem, které by měly během následujících týdnů postupně na e-shopu vystavit první produkty. Partneři budou moci využít i síť výdejen, kterou Zoot disponuje (20 vlastních a přes 60 partnerských výdejen). Technické napojení by mělo probíhat podobně, jako když e-shopy vystavují produkty na Heureku.

“První značka Under Armour už je na webu k dispozici našim zákazníkům. V další vlně nasazujeme Pietro Filipi, Karu, Styx nebo třeba eko zboží e-shopu Econea. Naší zásadní podmínkou jsou kvalitní fotky, a tak jsme chtěli vyřešit i ty situace, kdy je partneři nebudou mít v dostatečné kvalitě. Dáváme tak k využití i ateliér v naší centrále v Říčanech a vytvořili jsme rovnou službu, díky které jsme schopni pro partnery fotky dofotit,” říká Robert Vojáček, manažer odpovědný za růst.

“Chceme opravdu důsledně u partnerů hlídat kvalitu zboží a chceme si udržet velkou rychlost dodání, a tak jsme se rozhodli, že poslední míli k zákazníkovi si chceme držet pod svou kontrolou. Když si tedy na ZOOTu objednáte dvoje šaty z našeho skladu, kde stále držíme zásoby v hodnotě kolem 150 milionů Kč, a jedno tričko od našeho partnera, tak my vše zkompletujeme u nás na expedici a vám zašleme v jedné zásilce z našeho skladu,” dodává.

Společnost zároveň módním značkám nabídne program financování skladových zásob, který by jim pomohl částečně pokrýt cash flow potřeby provozu. “Tento program v první fázi finančně kryje ZOOT z prostředků majoritního akcionáře, kterým je investiční skupina Natland, ale zároveň jej připravujeme do podoby bankovního produktu spolu s finanční institucí působící na českém trhu,” říká Lukáš Uhl, ředitel společnosti.

Web Zootu v dubnu navštívilo 1,5 milionu uživatelů.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.