Matěj Novák

Autor pracuje jako Yield Manager pro Centrum.cz. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě (poslední dobou hlavně RTB). V minulosti působil jako Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích píše na blogu DoubleSense.cz, jeho profil najdete na LinkedIn a krátké postřehu na Twitterových účtech @pachollini a @DoubleSenseCZ.

E-mail: matej (tečka) novak (zavináč) centrumholdings (tečka) com

Nejčtenější články autora

  1. Úskalí měření online kampaní: Nespoléhejte bezhlavě na čísla z Google Analytics  2. 11. 2012
  2. Zkušenosti Centrum Holdings s RTB: důležité je nenasadit ceny příliš nízko  23. 11. 2012
  3. Zajímavá možnost pro online vydavatele: RTB a spojování do konsorcií  14. 12. 2012
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).