Vlákno názorů k článku A je po Gorile. O2 už přestalo nabízet karty virtuálního operátora od kolemjdoucí - Přece to celé od počátku bylo cinklé. Sloužilo...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 12. 2014 8:38

    kolemjdoucí (neregistrovaný)

    Přece to celé od počátku bylo cinklé. Sloužilo to jako retenční nádrž pro O2.... celé pro důvěryhodnost zastřešil velký investor, ale předem to bylo postaveno na tom, že "vy vybudujete něco co je na oko cool + kouřová clona o změně" a pochytáte hejly na lepší tarif. My to pak od vás koupíme za cenu X pokud pool bude velký XY, pokud bude větší než tak dostanete "x" plus něco...

    no a spočítejte si např tohle:
    50.000 klientů krát 300 Kč/os/mes = 15.000.000 Kč obrat... náklady na obsluhu tohoto počtu klientů pro telefonicu budou 7- 8.000.000 Kč... tedy 7-8.000.000 ntto/mes... pokud zbudovat gorillu stalo do 20mil a prodali ji za 35-40.000.000 tak stacilo o2 počkat 5-6měs a O2 to má doma. Nějaký odpad nastane, ale obecně se podařilo cool způsobe zachytit.

    Naklad na ziskani 1 platiciho zákaznika, který vydržel onen pul rok platit byl 35.000.000 / 50.000 = 700 pri obratu 4.200 a netto profitu 2100 and counting... ROI super... náklad na získání 1 nového platícího klienta fantastický. za mě cajk.
    Btw. O2 dává ročně do mediálních kampaní 500. - 700.000.000 Kč, myslíte že přítok je tak masivní jako v tomto případě? A to ani při zvážení toho, že Medea vrací O2 nejen všechny slevy, agenturní provizi, ale i všechny bonusy a ještě zlí jazykové říkají, že Medea platí "pár" míčů za to, že to O2 přes ně točí... aby si nakopali větši bonusy o které navýší profit na menších klientech...

    Misto breceni, ze jste zpatky u O2 se radeji zamyslete nad tim byznysem, ktery nekdo pred Vasimi zraky udelat a slovy PK z PPF to byl "krásný obchodní případ".
    Nekoujte před oponu, karty se rozdávají za ní.
    Za mě výborná case study!

  • 4. 12. 2014 9:30

    Martin P.

    Blbé je, že na rozdíl od "socinek a důchodců" na předplacenkách od Blesku, Teska atd.. ...nejsou mladí loajální zákazníci kteří se bojí měnit operátory a tarify.

    Takže jako ukázkový příklad toho jaká jistota pro zákazníka jsou virtuálové ano. Ale jaký to bude mít dopad, nelze teď říci.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).