Agentury ani marketingova oddeleni takova vyhodnoceni nechteji, zjistilo by se, ze jen hazeji penize do kanalu. Nejefektivnejs (meritelne) metody maji uciinost kolem 1%. A kupodivu, zaroven patri k tem nejlevnejsim. TV je na tom radove hure. Ale je to hromada penez, a maketing dostava tim vetsi odmeny, cim vice penez utrati.
Hlavně kdy už konečně zadavatelům reklamy dojde, že to nefunguje.
Já tomu říkám samožer: průmysl sám pro sebe bez jakéhokoli výstupu:
zadavatelé platí servery, servery platí vývojáře, nikdo to nečte, a i když to náhodou přečte, tak málokdo je tak blbej aby se řídil podle reklamy.
Nicméně firmy mají dojem, že musí reklamu dělat, "odborníci" ji pro ně dělají, reklama zamořuje internet a lidi nakupují podle srovnávačů, zkušenosti nebo podle známých a na reklamu prdí.