V tomto případě si zkontrolujte info mejl, který měl přijít téměř ihned po Vaší objednávce na webu. Pokud přišel jen jeden (pak samozřejmě chodí další o výsledku tech.šetření a aktivaci služby a odeslání balíčku) s jedním číslem objednávky, tak to je ta Vaše.
No a pokud jste si neodnesl z TPP modem a objednávku přímo s Vámi nezadávali do aplikace, tak osobně bych strach neměla :-)
hezký den
Jeste, prosim Vas, jedna vec. Zaregistroval jsem si nakonec tu sluzbu sam (samozrejme bez modemu) neni doufam mozne, aby to zaregistrovali i oni, a ja tak musel jeste platit. V podminkach je, ze lze mit tuto sluzbu pouze jednou na jednom cisle, kontroluji to doufam nejak.
Telepoint Partner provádí registraci zákazníka a objednávku služby IE Start na zkoušku (stejně jako to dělá u všech produktů IOL pro technologii ADSL). Do objednávky se skutečně zadává ref.číslo vašeho účtu a váš mail (ten ostatně běžně píšete kdekdo kdekam). Výhoda proti objednání fonem nebo přes web? Nemusíte čekat na balíček s modemem, přijde mejl, že je služba aktivována a je možno ji okamžitě využívat...poštou přijde balíček každopádně až po infomejlu o aktivaci služby! Kdy? Prostě až některý den "po"... A nevýhoda? No jo, musíte složit zálohu 1199 Kč.
Takže v klídku, nikdo vám nechce "vytunelovat" účet, to co popisujete je standartní postup pro prodejny Telepoint Partner :-)
Prosim Vas, je mozne, ze by zaregistrovali ten internet Express Start na zkousku v Telepoint Partner, kde jsem koupil ten modem. Chteli totiz po me nechat tam vypis z uctu a mail, kam mi prijde info o zrizeni. Je to prosim mozne. Dekuji
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).