Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Agregátor taxipřepravy Liftago sází na šíření aplikace za podíly z jízd od anonym - Díky Insider, to je přesně ono, tyhle překážky...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 4. 2014 16:35

    bez přezdívky

    Díky Insider, to je přesně ono, tyhle překážky tam jsou. Stranu řidičů řešíme tím, že mají možnost se rozhodnou, zda zakázku chtějí, či ne, a taky si nastavujou maximální dojezdovou vzdálenost, ze které chtějí přijímat zakázky. Ostatní ukáže čas, naše trpělivost a softwarové doladění. S tím letištěm taky totální pravda... Kdybyste chtěl někdy pokecat, dejte vědět, přes kontakt na stránkách (napiště, že jsem tady Vám tady psal), nebo přes komentář na oficiálním facebooku. Mějte fajn den!

  • 19. 2. 2014 12:12

    Insider (neregistrovaný) 88.86.126.---

    Budete ho totiz potrebovat. Dneska ma vetsina dulezitych hracu na prazskem trhu podobnou aplikaci. Cena 15 kc/km je skutecne na hranici rentability - spis pod dni, pokud nejde o dlouhou jizdu. Bohuzel k tomu nuti ridice dispecinky(ty naopak stale zdrazuji), nesmyslne bojujici pouze cenou, navic tyto klakulace vychazeji puvodne z jinych cen pohonnych hmot. Podle toho pak vypada bohuzel chovani ridicu. Nemluve o zlate zile typu letiste, kde AAA taxi vybira 40 000 mesicne/vuz za moznost byt pridelen k letistni flotile. Z toho pak nasledne vyplyva okradani zakazniku, protoze ridic musi vydelat okolo 60 000, aby byl na 0. Teprve od teto castky vydelava na sebe.

    Optimalni by bylo ziskat tolik ridicu, aby mohli pro vas jezdit na full time, bez dispecinku, tim by jim jednak klesly naklady a vy byste meli lepsi dopravni obsluznost. Plus samozrejme lepsi chovani ridicu, protoze brani zakazek je na principu dobrovolnosti a jinak se ridic chova, kdyz ho nuti dispecink jet 8 km nekam na periferii za nejistym vydelkem a jinak, kdyz se sam rozhodne zakazku vzit.

    Zakladem je i vyrazovani ze systemu nejenom nespolehlive ridice, ale i zakazniky, po Praze se pohybuje spousta individi, ktere se bavi volanim taxi, casto zamerne i vice vozu a nikdy se nedostavi. Zustava tak ztrata na vsech stranach, jednak ridici vozidel, druhak se snizuje dopravni obsluznost zbytecne blokovanymi vozidly.