Nasledne PPF zazaluje Ceskou republiku za zmareni investice a jelikoz O2 vlastni pres nizozemske spolecnosti, tak by se arbitraz odehrala podle mezinarodniho prava a tam na ceska specifika moc nedaji, takze bysme v konecnem dusledku zaplatili vsichni ze statniho rozpoctu par vyssich desitek miliard korun za urovnani. Dobry plan.
Neomezený datový tarif nabízený v současnosti by byla exkluzivní služba ve srovnání s konkurencí, kdyby skutečně fungovala. Nemůžu posoudit, nakolik je její současný stav spojen konkrétně s propustností sítě CDMA, v praxi ale spojení do internetu v podstatě nefunguje. Pokud by tohle operátor dokázal změnit, byť na současné technologii, byla by neomezená služba skvělá, i kdyby dávala (trvale) třeba jen 100 kbps.
Už od dob ufona je jejich největším handicapem absence kompatibility s GSM. Dokud nebude, jakože asi nikdy, jsou pro mne bohužel nezajímaví. O data po vyškolení triopolem už nestojím, poradil jsem si jinak. Jenže není kam utéct tak trpím u růžového slizu. Důvodem je averze na patlací destičky a perfektních 9 dní na jedno nabití stávajícího telefonu.
Chtěl jsem vyzkoušet signál mobilního LTE připojení od tohoto operátora, nabídka byla velmi lákavá. Nyní už třetím týdnem čekám na svou SIM, tak jsem zavolal na zahlcenou infolinku, která je placená. Volal jsem dvakrát, pokaždé jsem čekal hodinu, než na mě přišla řada - provolal jsem 170 Kč a dovolal jsem se jen jedinkrát. Ztráta času a peněz a výsledek žádný. Samoobsluha nefunguje - není možné se přihlásit, chyba není v použitém prohlížeči. Nedovedu si představit horší službu, jen pro masochisty a jiné silné povahy. Před osobní návštěvou pobočky, kde se mi snad v konečném čase podaří vyřídit odstoupení od smlouvy, se tedy budu muset chvíli věnovat meditaci.
POZOR!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dejte si na společnost Noerdic Telecom pozor, ať Vás brutálně neokrade jako mne. Pořídil jsem si od nich dobíjecí internet na chatu, kde jsem jej potřeboval pouze občas. Za den jsem zaplatil 29,-Kč s omezením 1GB na den, což mým dětem vyhovovalo. Investoval jsem velké částky do modemu od nich a WIFI routeru. Letos jsem si chtěl službu dobít penězi, ale nešlo to, tak jsem jim zavolal. Oni mi řekli, že mám smůlu a že službu zrušili. WI-FI router, který stál asi 2500,-Kč jsem dle jejich návodu nevratně přeinstaloval a jejich modem, který stál asi 4000,-Kč si můžu strčit někam, takže si jejich hardware pořízené za velké peníze můžu vystavit tak do vitríny. Nedoporučuji nikomu přechod k této neseriozní společnosti a současné zákazníky vyzývám k odchodu k jinému serioznějšímu operátorovi. Toto kdyby si operátor dovolil třeba v Německu okamžitě by jej úřady zrušily, že takto poškozuje své zákazníky. Jenom proto, že tady žijeme v Sovětském svazu, tak jim to prochází. Vyzývám všechny jejich zákazníky k bojkotu, aby si takovéto manýry šli propagovat zpátky do Ruska odkud pravděpodobně jejich manažeři pocházejí.
To je bez šance. Buďto nadále potřeba proprietálních externích USB krabic nebo pásmo s velmi malým dosahem a tudíž nemožností siršího pokrytí. Jako náhrada stále nedostupného pevného připojení v ČR je to stejně nepoužitelné, alespoň dokud platí známé fyzikální zákony.
Za předpokladu, že by k nějaké arbitráži došlo. I nakrásně kdyby vlastnili O2 třeba přes Papuu Novou Guineu, na samém vršku toho klubka zmijí jsou zcela reální a fyzicky dosažitelní lidé, jejichž identita a místo pobytu nejsou žádným tajemstvím.
Jasně, to jsou poněkud mafiánské metody - ale když už by jednou byla politická vůle došlápnout si ně, proč troškařit? Mají snad málo vroubků? ;)