Vlákno názorů k článku Allegro prodalo NetDirect. Přebírá ho poradenské BDO Advisory od XXX - co to koupilo Allegro, šlo to k horšímu....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 1. 2015 20:35

    XXX (neregistrovaný)

    co to koupilo Allegro, šlo to k horšímu. Teď to koupí nějaké "poradenská" firma.
    Takže očekávám spoustu marketingových keců okolo toho, že se budou snažit zdražit.

  • 27. 1. 2015 10:41

    fd (neregistrovaný)

    Ono to nekdy bylo lepsi? Nikdy jsem nepochopil, jak nekdo muze realizovat naprosto cokoli s firmou, ktera je technicky neschopna (respektive jeji lide) a ktera jako bonus ma naprosto nehorazne ceny ( kdyz jsem videl jejich nabidku naposledy, chteli 1000Kc/mesic za 1GB prostoru).

  • 27. 1. 2015 11:32

    XXX (neregistrovaný)

    Nevím, mám u nich gold fc 1 a neměl jsem větší problém. Drbat se s eshopem z nějakého open source jsem nechtěl, strávil bych nad tím týdny a výsledek by stejně nebyl jak jsem chtěl. Investovat desetitisíce do hotového shopu jsem také nechtěl, byl pro mě lepší pronájem a až se ukáže, zda to bude fungovat, chtěl jsem to řešit dál.
    Takto jsem dostal funkční shop včetně platební brány a poměrně slušnou administrací a tenkrát i podporou včetně školení apod. zdarma. Kromě zastaralejšího vzhledu a nějakých chyb, než si člověk zvyknul jak co udělat nejlíp to bylo v pohodě. Cena za pronájem vyšší ovšem ve srovnání s jinými většími firmami ok. Tam kde byl nižší poplatek, zase chybělo dost věcí nebo se platily extra. Zákaznická podpora fungovala klidně ve tři v noci, do pár minut odpověď případně návrh řešení.
    Protože neprodávám věci pro cool facebokáře, nechybí mí hlouposti jako responzivní web, který možná vypadá dobře na mobilu, ale na desktopu je o to horší.
    Po koupi od Allegra se osekaly náklady, všechno trvá o dost déle a i updaty jsou o dost pomalejší, ale vzhledem k tomu, že si to na sebe vydělá a funguje to, tak to neřeším. Když jsem viděl jiná řešení při prezentacích firem, když jsem chtěl přejít jinam, tak pořád jsem za ten FC i docela rád. Akorát co bude teď to jsem teda zvědavý.

  • 27. 1. 2015 13:02

    zakaznik (neregistrovaný)

    Uvažuji, že si u této společnosti zařídím shop. Prosím v čem jste byl s nimi nejvíce nespokojen.

  • 27. 1. 2015 16:56

    fd (neregistrovaný)

    Produkt - aktualne tomu rikaji shopcentrik, v provozu nejakych odhadem 6 let.

    1) jejich predstava na tema predani hotoveho dila (a nebavime se v tisich ani desitkach tisic). Web + shop napojeny do ERP.

    "tak tady si muzete zalozit kartu, vyplnit popisky, pridat obrazky"

    Na dotaz, zda se nezblaznili nasledoval vyraz vyjevenych telat. Skoda ze jim majitel objednatele nedal ten vylet do Ostravy k uhrade.

    2) technicka zpusobilost

    select x where .... + odkaz + screen "sem vlozit vysledek"

    Nasledovalo nekolik tydnu dohadovani se, co kam dat. Pochopitelne se opakuje se zcela libovolnym pozadavkem na upravu. Umite kantonsky? V tom jazyce se dohodnete lepe a rychleji.

    3) vypadky/reseni chyb.

    Na webu se v pripade nejakeho problemu zobrazi "kolecko se polamalo" (doslova). Ani jako "administrator" nezjistite, v cem je problem.

    Bezne se stava, ze se na shopu zobrazuji vadne ceny, ktere se berou "vi buh kde" (jak se tam dostanou, nejsou schopni popsat). Pricemz system zakaznika vraci ceny spravne (opakovane proverovano).

    4) web jako takovy - mozna se mohlo zmenit, ale nedelal bych si iluze.

    Nevalidni, administrace zcela nefunkcni mimo IE.

    Na zaver bych podotknul, ze si opravdu nemyslim ze by bylo mozne jinde ziskat uzasny bezchybny produkt, ale opravdu si myslim, ze temer kdekoli jinde lze ziskat alespon protejsek schopny komunikace.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).