Akce Black Friday znamenala pro Alzu meziroční nárůst prodeje o 43 procent. Denní obrat během ní překročil poprvé v historii společnosti hranici dvě stě milionů korun.
Akce Black Friday znamenala pro Alzu meziroční nárůst prodeje o 43 procent. Denní obrat během ní překročil poprvé v historii společnosti hranici dvě stě milionů korun.
Celkově si zákazníci pořídili u Alzy během výprodejových dní 1,1 milionu kusů zboží, nejvíce se prodávaly mobilní telefony (přes 55 tisíc kusů) a televize (přes dvanáct tisíc kusů). Dalším poptávaným zbožím v rámci týdenního „černého pátku“ byly notebooky, herní konzole, hry, domácí spotřebiče a velká bílá elektronika, jako jsou třeba pračky. Alza.cz překročila ke konci listopadu obrat dvaceti miliard za posledních 365 dní.
PSALI JSME: Týdenní Black Friday je před námi. Co od něj očekávat v televizorech?
Za trvání akce si nabídku Black Friday na českých stránkách Alza.cz prohlédlo přes čtyři miliony lidí, na Slovensku to bylo téměř 1,3 milionu a v Maďarsku přes 680 tisíc uživatelů. Celkově bylo zobrazeno 80 milionů stránek.
K TÉMATU: Vybíráte TV? Pak se vám možná hodí TOP 10 z českých obchodů
Alza využila také příležitosti a pochlubila se přípravou na závěr roku. Na skladech je nyní pro zákazníky k dispozici 123 000 unikátních produktů, což je dohromady neuvěřitelných 5 150 000 kusů zboží. Pro děti je nachystáno přes čtvrt milionu kusů hraček,
uvádí se v tiskové zprávě.
Editor sekce DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2019 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.