Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku APEK: Na fingované doručování z e-shopů si stěžuje už jen třetina zákazníků od Anonymous - No tak to patrim k tomu jednomu procentu....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 4. 2014 13:49

    Anonymous (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    No tak to patrim k tomu jednomu procentu. To vsichni tak zblbli ze soucasne situace, ze skutecnost, ze si jedou vyzvednout dodavku do kamenne prodejny nebo na postu povazuji za normalni? To preci neni nakup na webu, ale jen objednavka na webu. Za nakup povazuji to, ze zbozi dostanu domu, coz dnes nikdo neumi (krom urgentniho kuryra Alzy, ktery zase stoji tolik penez, ze si misto toho muzu zajet do Alzy taxikem).
    Jak funguje dorucovani v jinych zemich? To jsou tam vsici zakaznici eshopu nezamestnani nebo duchodci nebo si berou den dovolene?
    V clanku je zminen (asi jako vtip) interval doruceni 2-3 hodiny. No za 3 hodiny si muzu autem dojet docela daleko sam (1.5 hodiny tam a zpet), treba rovnou na postu nebo do kamene prodejny.

  • 10. 4. 2014 16:34

    Ivan (neregistrovaný) 84.246.167.---

    Mě to také (vyjímečně) dovezou domů, nejčastěji PPL. ČP využívám minimálně- jednak fingované doručování a když jdu na poštu, tak tam strávím 20 minut, když to jde super. Jinak i 40 minut.
    Bydlím v místě (oblast Černého Mostu Praha 9), kde mám do 5 min. autem Alzu, Mall, Kasu, Datart, Elektroworld ...
    Takže využívám osobní odběr. Vybírám dle ceny jen do jisté míry (ceny mají podobné), hl. dle skladové dostupnosti.
    Nákup přes web a osobní odběr má tu výhodu, že je k dispozici ona lhůta 14 dní na vrácení zboží.

  • 11. 4. 2014 11:56

    thr

    Bohužel asi jediné, co funguje naprosto bez problémů, je nechat si to poslat do zaměstnání, kde je někdo trvale (při platbě předem tam ani nemusíte být). Pokud ovšem někdo tuto možnost s ohledem na charakter práce nemá, tak se obávám, že jediná fungující varianta mimo osobního odběru je česká pošta. Netvrdím, že je dokonalá, ale zatím vlastně vždy se mi zásilka na poště v přijatelné době objevila a holt se dala vyzvednout. S "dovozci" typu DPD či PPL člověk zažije problémů více, oni fungují, ale rozmezí dodávky se pod cca 2 hodiny se ekonomicky srazit nedá a hlavně když něco nevyjde, tak se to řeší daleko obtížněji, než u ČP, kde v nejhorším případě budu stát frontu.

    Ad zahraničí - co jsem slyšel, tak se to zas tolik neliší. I tam si spousta lidí nechává doručovat do zaměstnání, pokud to nejde, tak řeší problémy relativně podobné těm u nás.

  • 11. 4. 2014 12:26

    Pavel (neregistrovaný) 62.168.56.---

    U nás si lidé natolik zvykli nechat si posílat zásilky do zaměstnání, že to šéfové museli zatrhnout. Ona totiž recepční jen přebírala zásilky a v recepci pro ně nebylo k hnutí.

    Dnes se u nás poslání soukromé zásilky na firemní adresu považuje za zvláště hrubé porušení pracovní kázně s příslušnými důsledky.

  • 10. 4. 2014 15:38

    T... (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Mně to dovezou domů vždy - pošta, ppl, dpd, gls a kdo ví kdo ještě. Pošta umí i odpoledne/ k večeru pokud bych chtěl. Jinak asi jsi nikdy neměl co do činění s logistikou, jinak bys věděl, že prostě přesnější garanci u běžné doručovací služby dát nejde než to rozmezí cca 2 hodin. Možná by všem těmto rozmlsaným zákazníkům (i já jsem, přiznávám, ale vím o čem to je), kteří by chtěli všechno hned a na minutu přesně prospěla nějaká pracovní zkušenost, postačilo by i pár dní v té dodávce si zkusit, ještě větší lahůdka by to mohla být někde na dispečinku kde se dělají rozvozové trasy a plány a ideálně ještě obousměrně se sběrem zásilek, ne jen s rozvozem.
    Na druhou stranu, dá se udělat rozvoz téměr na minutu, ale pak nikdo nesmí čekat že to bude stát pár desetikaček jako dneska... viz ups, fedex apod.