S tímhle zase nemůžu souhlasit já, Poměrně pravidelně si nechávám zboží zasílat přes DPD a dá se nastavit, do kdy chci aby zboží dodali. Jestli do 10:00 do 12:00 nebo do 18:00. Taky garantují upřesnit čas doručení v rámci 3hodin s tím, že dají echo sms nebo mailem den předem, a zatím vždy splnili. Sledování zásilky mi zatím funguje a musím zaklepat, nikdy mi nic neztratili. Ozkoušeno v Karlových Varech a Praze. Jinak ČP je pro mě taky celkem spolehlivá, ale upřednostňuju dpd. PPL je pravda, že to sou zážitky občas, naštěstí je ale znám spíše od přátel než ze svojí zkušenosti:D
Naprostý souhlas. Balíků mi sice nechodí tolik ale když už něco objednávám a můžu využít poštu tak jí preferuji. Slovo "tragédi" v souvislosti s PPL DPD a pod. je naprosto výstižné. Jestli jsem měl s nějakým doručením problém tak to byly právě tito dopravci. Termíny a slušné chování jsou pro ně neznámá slova a já nemám čas půl dne vysedávat doma než se mi uráčí dovézt balíček. Pošta mi balík doveze v rozmení předem domluvené jedné hodiny a často jsou mi schopni slíbit dokonce půlhodinu a to prosím nejsem žádný VIP klient ale naprosto normální zákazník.
s oznamenim se mi stalo 2x ze bylo vhozeno do schranky aniz by se nekdo obtezoval dorucit balik. 2x telefon na posti az k vedoucim a 2x balik dorucen cca do 20-30min od telefonatu.
asi to je o lidech/postacich protoze tyto 2 pripady se netykaly naseho "defaultniho" postaka ktery nosi cca 70% baliku.
Možná právě proto, že vám chodí 1-2 balíky týdně, jste pro poštu VIP zákazníkem a pošta se k vám takto chová.
Mi chodí 1-2 balíky ročně (no ať nepřeháním, tak do 10) a bohužel musím potvrdit to co je napsáno výše. Jednak opakovaně oznámení ve schránce i v době kdy jsem byl doma a také neochota se tím na poště zabývat. Obdobnou zkušenost měl i můj 80letý otec, který se už poměrně obtížně pohybuje a je stále doma, ale pro balík si musel na poštu, která je od něho vzdálená cca 2 km, vždy dotančit. Změnilo se to až po mých rozhořčených dopisech na ústředí. Reklamace přímo na pobočce nic neřešila.
Místo změny v chování (vzhledem k platům, které doručovatelky i pracovnice u přepážek mají změnu ani neočekávám), naše pidipošta s 5 přepážkami, kde jsou v provozu trvale 2-3 zavedla systém pořadových lístků pro přístup k těmto přepážkám. A když jde člověk k jedné přepážce se 2 různými věcmi najednou, musí mít 2 lístky podle typu služby. Zejména důchodci tuto "službu" milují. Na to peníze byly. Údajně tato změna byla právě pro zlepšení služeb.
sice mi chodi asi jen 1-2 baliky tydne, ale 99%+ dojde do 24h, navic mi chodi sms i emaily od posty ze mi bude zasilka dorucena. z meho pohledu je cp nejlepsi dorucovatel a pokud je v nabidce postovneho cp a obchodni balik tak vzdy vyberu toto. zato tragedi z ppl ci dpd to je pripad sam pro sebe, sice vetsinou volaji ze vam dorucuji zasilku, ale jejich rozptyl mezi 9-17h me sere. postak vzdy zvoni mezi 8-9 hodinou, ostatni si prijedou jak se jim zlibi.