Vlákno názorů k článku APEK opět kritizuje Českou poštu za lajdácké doručování balíků z e-shopů od Vindis - Přesně. Je to pouze o lidech. Jak jinak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 2. 2012 21:42

    Vindis (neregistrovaný)

    Přesně. Je to pouze o lidech. Jak jinak si vysvětlit dva rozdílné přístupy ve stejné firmě.
    Na jedné straně jsou lidi, kteří ČP vychvaluji a soukromníky opovrhuji. Na straně druhé pak ti, kteří vychvaluji soukromníky a ČP nechtějí ani vidět.

    Problémy uvedené v článku, se u mě nikdy neobjevily. ČP mi balíky vždy v daném čase a v pořádku doručila přímo do dveří. Pokud jde o PPL/DPD a jejich doručení, tak není problém. Jenže u nich naprosto selhal osobní přístup. Jak může dopravce po klientovi požadovat, aby mu po telefonu sdělil, jak se ke mně dostat. V dnešní době, kdy existuje GPS, je to od nich naprosto nepřijatelné. To je jako když chcete jet taxíkem do Prahy a taxikář se vás zeptá jak se tam dostane.

  • 23. 2. 2012 8:33

    Petr (neregistrovaný)

    Jsou pošty, kde doručování není vůbec žádný problém. Jeden den se pošle, druhý doručí. A jsou některé pošty, kde to funguje přesně jak je popsáno v tiskovce. Je to prostě v lidech, nikoliv globální problém ve firmě jako takové. I když to že s takovými lidmi nedokáží pořádně zatočit už samozřejmě je problém vedení.

    Na obranu celé pošty se hodí ale poznamenat, že PPL a ostatní dopravky jsou ÚPLNĚ STEJNÉ. Když máte štěstí, tak vaše depo funguje výborně. Když kliku nemáte, tak mají balíky pravidelně zpoždění, poničené nebo rovnou ztracené.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).