Přesně. Je to pouze o lidech. Jak jinak si vysvětlit dva rozdílné přístupy ve stejné firmě.
Na jedné straně jsou lidi, kteří ČP vychvaluji a soukromníky opovrhuji. Na straně druhé pak ti, kteří vychvaluji soukromníky a ČP nechtějí ani vidět.
Problémy uvedené v článku, se u mě nikdy neobjevily. ČP mi balíky vždy v daném čase a v pořádku doručila přímo do dveří. Pokud jde o PPL/DPD a jejich doručení, tak není problém. Jenže u nich naprosto selhal osobní přístup. Jak může dopravce po klientovi požadovat, aby mu po telefonu sdělil, jak se ke mně dostat. V dnešní době, kdy existuje GPS, je to od nich naprosto nepřijatelné. To je jako když chcete jet taxíkem do Prahy a taxikář se vás zeptá jak se tam dostane.
Jsou pošty, kde doručování není vůbec žádný problém. Jeden den se pošle, druhý doručí. A jsou některé pošty, kde to funguje přesně jak je popsáno v tiskovce. Je to prostě v lidech, nikoliv globální problém ve firmě jako takové. I když to že s takovými lidmi nedokáží pořádně zatočit už samozřejmě je problém vedení.
Na obranu celé pošty se hodí ale poznamenat, že PPL a ostatní dopravky jsou ÚPLNĚ STEJNÉ. Když máte štěstí, tak vaše depo funguje výborně. Když kliku nemáte, tak mají balíky pravidelně zpoždění, poničené nebo rovnou ztracené.