Mozna je prirucka napsana podrobne, ale rekl bych, ze tezce nesystematicky.
Myslim si, ze normalni smrtelnik nema proste sanci :-(
Kdysi jsem to rozchodil, ulozil jsem privatni klic na disketu (alespon jakas-takas bezpecnost, ikdyz to porad vnucovalo nejake umisteni na disku) a ono to fungovalo. Pak se neco pokazilo a ja jsem byl nucen program preinstalovat. Rikal jsem si: parada, privatni klic mam na diskete, tak to bude v poradku. Ale omyl, privatni klic nesel naimportovat tak, aby byl aktivni. Musela se provest veskera ta silena operace znovu, vcetne nekolika telefonatu na support, myslim, ze s tim meli dost prace. Neco takoveho opravdu neni pouzitelne pro normalni lidi.
Kdyz se podivam na hloupe (pod jinym systemem nez Win nefungujici) internetove bankovnictvi v zivnobance, tak mi staci pouhy jeden certifikat, ktery si mohu prenaset mezi ruznymi pocitaci, tak je v tom proste nebetycny rozdil.
Ja netvrdim, ze Best je buhvijak dobry produkt, ale pokud by vsichni jeho uzivatele obcas nahledli do uzivatelske prirucky, uvideli by, ze tak slozite to taky neni. Ta prirucka je napsana dost podrobne, ale lide jsou pohodlni se neco ucit a zkouseji to, ve vetsine pripadu, metodou pokus-omyl => chyba uzivatele ==> nespokojenost klienta ===> zavrhnuti programu - tolik zakladni zkusenosti z infolinky BESTu.
Potvrzuji totální neschopnost KB v elektronickém platebním styku.
Aplikace M-BEST je opravdu hrůzostrašná a varuju všechny, kdo by s tím chtěli někdy koketovat. Podpora produktu mizerná.
Laik to podle mého názoru nemá žádnou šanci uchodit. Velmi vytrvalý a znalý odborník přes tuhý odpor suportu KB někdy ano.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).