Vaz slova. Neni vesnice jako vesnice. Abych to prelozil do tve reci. Jsme neco jako Brno - venkov. Po stejne trati budou jezdit vlaky na Prazske letiste a tyto sukafony zajizdi az do centra Prahy. Duvod proc tam jezdi sukafony je ten ze Prazaci zapomeli mnoho desetileti v dodelat trolej a vymluva typu B ze chybi mala kompaktni elektricka jednotka.
Za sve mohou i pomerne ostre oblouky.
AEcko je Bus mezi letistem a hlavnim nadrazim v cajzlu.
V primestskych mimomestskych spojich IDS JMK je to fakt za trest. 2/3 reklama a kdyz clovek potrebuje vedet jak daleko do stanice nebo kde je tak to jen blikne. Tohle potrebuju i kdyz uz jsem tu samou trasu jezdil milionkrat hlavne v noci.
No jo vesnicani z jihu moravy jsou tak chudi ze musi vsude cpat reklamy - a to casto jeste svoje.
Tak on je trochu problém jak, v jaké míře a kolik ten produkt stojí. Typicky streamovací služby jsou podle mě naprosto neadekvátně předražené a fakt se divím, že jim za to někdo dobrovolně platí i vzhledem ke kvalitě obsahu. Je trochu rozdíl, když místní pekař zdraží rohlík, protože mu stoupla cena vstupních surovin a energií a už tak nemá téměř žádnou marži, protože ho supermarket tlačí ke zdi. A když mám streamovací službu, která je globální a vykazuje dlouhodobé výrazné zisky...
To už je jen hloupost uživatelů, že se nechají nadnárodními koncerny odrbávat. A na škodu to není, třeba to konečně dospěje do stavu, kdy nastane odklon od předražených a neefektivně používaných technologií.
Já třeba vždycky skřípám zuby, když vidím cenu jízdenky v MHD a v autobusech nikdy nevyužité USB nabíječky a 4 velké barevné LCD obrazovky v malém autobusu, takže si můžu z téměř kteréhokoliv místa přečíst následující zastávky minimálně na 2 panelech zároveň. A venkovní světelný panel s odjezdy na prázdných zastávkách, kde je nejen zbytečným luxusem, místo papírového jízdního řádu, ale navíc třeba v Brně ty panely velmi často obsahují nepravdivé údaje, protože občas ztrácí konektivitu a protože DPMB posílá nepřesná data o zpoždění i do IDOSu...
8. 3. 2023, 12:55 editováno autorem komentáře
Pamatuji na to slavne zdaneni google a jinych digitalnich sluzeb v EU... pred zdanenim firmam prisla faktura na 100. Po zdaneni jim prisla faktura na 100+dan.
Pred zdanenim tak inzerent prenesl na sve zakazniky naklad 100, po zdaneni prenesl na sve zakazniky naklad 100+dan.
Pred zdanenim tak zakaznik mel v penezence o 100 mene, po zdaneni o 100+dan mene.
Google mel pred zdanenim 100, google ma po zdaneni 100.
Ale znacna cast zakazniku chrochtala blahem, jak ta EU a jednotlive zeme ten zly Google zdanili a chrochtali si blahem.
A zde to vidim podobne. No tak jim operatori neco nauctuji. Google apod. zustane to, co jim zustalo nyni. Vse v pomeru 1:1 prenesou dale.