Jenze ten zisk musite s necim pomerit. Treba s vysi kapitalu, ktery je pro vyprodukovani takoveho zisku potreba. Jestlize Atlas.cz, a.s. nezverejnila (kde ale - tam kde vy se divate) zadne udaje, minimalne musela projit auditem a neco zverejnit v Obchodnim vestniku (ktery asi nepatri k vasemu pravidelnemu ctivu), jelikoz ji to uklada jako a.s. zakon. Jenze zisk vybrany ted muze ohrozit rozvoj spolecnosti, takze jiste vyplati investovat, investovat /to zni skoro jako ucit se, ucit se ;-) kdyz mame to zari/. A pak to nejak merte! Kdyz ta firma neni na trhu, je to soukroma vec jejich vlastniku, jak jsou ci nejsou vykonni.
Ano, souhlasim. Seznam je rychlejsi nez Atlas - ma mensi uvodni stranku, navic statickou (zadna personalizace). Nekomu vyhovuje rychlost a prehlednost, nekomu zase vetsi nabidka komplexnejsich sluzeb - kazdy pristup ziska sve navstevniky, budoucnost ukaze, co je lepsi.
Ovsem cele srovnavani navstevnosti o nicem nevypovida - opravdu je horsi portal, ktery ma treba jen polovicni navstevnost, ale o 30% vetsi vyprodanost reklamnich ploch a hlavne tretinove naklady na provoz? (Cisla jsou naprosto fiktivni.) ZISK je to hlavni kriterium, podle ktereho by se melo hodnotit (nikoli ucetni, ale ekonomicky).