Atmedia bude prodávat reklamu na Fashion TV. Do peoplemetrů ji zatím nezařadí

24. 8. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Agentura zařadí česko-slovenskou verzi známého módního kanálu do svého balíčku atwomen, který obsahuje televize zaměřené na ženské publikum

Reklamní časy na česko-slovenské verzi módní televize Fashion TV bude prodávat agentura Atmedia, která zastupuje již asi dvacítku převážně kabelových a satelitních programů, ale také hudební kanál Óčko. Zhruba polovině zastupovaným televizím zprostředkovává jako přidružený člen Asociace televizních organizací (ATO) data o jejich sledovanosti z peoplemetrů. Fashion TV však zatím do elektronického měření sledovanosti zařazena nebude.

K TÉMATU: Módní reality show Face of Fashion TV se přesune ze Slovenska do Česka

„Mediální zastupitelství Atmedia bude od září spolupracovat s novou televizní stanicí Fashion TV. V současné fázi rozvoje bude Fashion TV zařazena do balíčku neměřených stanic,“ informovala Veronika Horáková z marketingového oddělení Atmedie. „Fashion TV je ideálním kanálem pro oslovení cílové skupiny žen, zejména z větších měst a s vyšším příjmem. V kombinaci s balíčkem měřených stanic „atwomen“ nabídne efektivní zásah ženského televizního publika,“ dodal ředitel agentury Petr Majerik.

ČTĚTE TAKÉ: Novou moderátorkou česko-slovenské Fashion TV je modelka Jana Mutňanská

Fashion TV vysílá přes kabel a satelit ve 193 zemích světa, kde je dostupná 350 milionům domácností. V Evropě zasahuje měsíčně přibližně 25 milionů diváků. Česko-slovenská verze tohoto programu je dostupná v základních programových nabídkách největších satelitních služeb Skylink a CS Link, ale také u největších kabelových operátorů. Jde o jedinou tuzemskou televizi zaměřenou výhradně na módu a životní styl. Do této kategorie se nyní částečně chce dostat i hudební Óčko.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).