Jistě, příště to napíšu radši takhle: "Nejmenovaný web změnil něco, co nemůžeme zmínit, protože by to bylo PR." :)
Tohle je normální zpráva o tom, že se něco stalo. Tiskovou zprávu Aukro pokud vím ani nevydalo. Podrobnější recenzi webu chystáme, ale těžko se dá napsat za jeden den.
Pane, zjistěte si něco o žurnalistických útvarech. Zpráva = informace o stavu, fakta. Nelze do zprávy cpát vlastní názory či hodnocení. Na to slouží komentář. Když do zprávy pašujete vlastní postoje, hlupáci jako vy pak nejvíc křičí: "Zmanipulované zpravodajství!". Budete si muset vybrat, co vlastně chcete...
To by mne zajímalo, zda také napíšete, že Aukro které se vydává za aukční stránky, přestává těmito ve skutečnosti být a stává se podivným hybridem mezi shopem, aukcemi a reklamními stránkami.
Je podivné, jak mohlo Aukro někdy získat Stříbrnou Lupu jako eshop, když samo nic neobchoduje, za nic neručí a je jen zprostředkovatel.
Proč z téhož titulu nemá třeba Lupu Bazos nebo Sbazar?
Mne osobně Aukro irituje svou abnormální vlezlosti, Třeba i ve vyhledávačích. Ať zadám prakticky cokoliv, vyleze Aukro nebo jejich Heureka. Ostatně, nemohu pochopit, že společnost která je trvale v červených číslech a většina jejich dalších projektů zkracovala a utopila spousty peněz, třeba aukro.sk...... je stále naživu.