Hlavní navigace

Barrandov se představí divákům v létě s novou grafikou. Podívejte se

22. 6. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

22. 6. 2010

VIDEO UVNITŘ Digitální plnoformátová televize TV Barrandov vsází během letních (prázdninových) měsíců na grafiku, kterou se bude prolínat tematika kampaně Návrat bojovníka. Nový vizuál startuje na stanici od dnešního dne. Kampaň je inspirovaná sérií filmů s dnes již kultovním indiánem Gojko Mitičem. S letní grafikou se nedávno představila divákům také televize Nova.

Grafické oddělení televize vytvořilo sérii volně navazujících animovaných skečů, kde v hlavních rolích vystupují klasičtí gumoví indiáni. Přiznaný retro motiv je záměrně podpořen klasickou formou loutkové stop-motion animace, která kampani dodává jedinečné kouzlo a hravost, uvedl při této příležitosti místopředseda představenstva a ředitel marketingu stanice Janis Sidovský. Na realizaci kampaně se podíleli například Ondřej Semotán, Jiří Charvát nebo Jan P. Muchow.

Další ukázky grafiky naleznete zde.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.