Všímáte si reklamy, která se vám zobrazuje v prohlížeči?? Ano, občas si ji prohlédnu. 12 %, Vnímám ji jen okrajově, málokdy se na ni přímo podívám. 31 %, Prakticky ji nevnímám. 32 %; Rozčiluje mě a kdyby to šlo, blokoval/a bych ji. 25 %
Drtivá většina respondentů reklamu ignoruje a nebo jim reklama leze na nervy. Jaký to má efekt ? I když původce reklamy počítá s efektem zápisu reklamy do podvědomí subjektu .. REKLAMA MŮŽE BÝT NAOPAK KONTRAPRODUKTIVNÍ. Pokud si vjem určité značky spojíme v podvědomí s ODPOREM vůči otravné reklamě pak je pravděpodobné, že dáme přednost výrobku ke kterému v podvědomí ten negativní vjem nemáme. Kdo by chtěl OTRAVNÝ VÝROBEK ?? STÁVAJÍCÍ typ VTÍRAVÉ reklamy se tedy ukazuje jako minimálně neefektivní. Cílení reklamy může být také otravné pokud se děje nuceně např. pomocí SPAMu ale zároveň může být velmi efektivní a to v případě, že nabídne zákazníkovi to co chce aby mu bylo nabídnuto. A KDO BY NECHTĚL VĚDĚT O NĚČEM CO LZE KOUPIT VÝHODNĚ POKUD TO ZROVNA POTŘEBUJE ?! Myslím, že se podoba reklamy brzy změní .. Dovedu si představit i takovou změnu ve vysílání TV pořadů .. Cílení a interaktivity s konkrétním potenciálním zákazníkem lze dosáhnou pomocí nových technologií postavených na nových trendech. Představme si TV nabídku pod službou pro zákazníka .. např. Google TV. Konkrétní člověk má konkrétní účet s konkrétním profilem a tedy i charakteristikou. V rámci služby Google TV si objedná skladbu programů dle své potřeby a využívá třeba i službu KINO v rámci Video on demand. Žádný pořad není přerušován reklamou KTEROU NECHCI A LEZE MI NA NERVY ! Ta se zobrazuje jen v určitých nabídkách mezi pořady a to selektivně. Každému co jeho jest .. co potřebuje .. a o čem chce být informován. Stavím dům svépomocí ? Pochopitelně chci vědět kdo má zrovna nejlevnější cihly .. a reklamy běží. Chci jet na hory lyžovat ? Chci vědět o slevách na lyžařské zboží . atd. atd.
Řekněte mi prosím co má Chrome nebo IE společného s reklamou ? To opravdu nechápu. Možná jsem LAMA ale není reklama spíše o portálech ? Nemluvíte spíše o Google vyhledávači a o Bingu ? .. Pokud bychom se bavili třeba o portálech tak právě iGoogle je podle mého názoru velmi dobrý v tom, že Vám nikde na výchozí stránce žádnou reklamu nenutí. K té se dostanete až ve fázi, kdy si dáte něco vyhledat ve vyhledávači.