Jako by nebyla. Něco tam pořád vyskakuje. OTRAVUJE TO ? A co tam bylo napsáno ? Co já vím ? Já jen vím, že mě to okno štvalo a hledal jsem, kde je ten křížek abych to vypnul. Také vím, že pokud projdu kolem výlohy a objeví se tam produkt s logem "XY" (který se dostal do podvědomí při hledání toho křížku) tak se mi naježí chlupy na krku a mizím.
Znáte to .. bla bla bla ... když Vám učitel něco vysvětluje a zdá se, že se velmi rád poslouchá ? Uspávač hadů se těm typům říká. Melou a melou a melou spíše sami k sobě než k Vám. Možná máte doma partnera či partnerku podobného typu. Jen co přijdete domů z práce tak spustí "bla bla bla .. " a pak se po 10-ti minutách zeptá .. "Posloucháš mě vůbec ???" JASNĚ MILÁČKU .. "Tak mi zopakuj o čem mluvím .. "
Jasně, cítím se jako hajzl, že jsem miláčka neposlouchal. Možná .. kdyby mluvila pomaleji .. kdyby mě OSLOVILA a místo mluvení občas počkala na mou reakci .. NE nechci tu řešit manželské konflikty. Jde o metody komunikace ve vztahu k reklamě. Klíčem je OSLOVIT.
FRANTO NOVÁKU!!! ... ehh ?? Co ?? Někdo na mě mluví ? Co chce ? Franto Nováku, sháněl jsi sekačku, mám pro tebe skvělou nabídku .. Mountfield má zrovna teď ve slevě benzínovku za neskutečných 5 tisíc. .. Hmm .. No to bych chtěl .. Dík za upozornění ..
VÝSLEDEK ? :
1. Reklamy jsem si VŠIML
2. Reklama mne oslovila protože nabízí co potřebuji
3. Reklama se v mém vědomí i podvědomí spojila s pozitivním markerem protože mi něco dala. Šetří můj čas, který bych musel vynaložit hledáním nejlevnější sekačky
4. MILUJI SVOU ! REKLAMU
To ano, asi jako KLAUN v cirkuse. Nevím ale, proč z toho máte takovou radost že na vás reaguji - chcete mi něco PRODAT? Nebo se snažíte marně něco obhájit mezi těmi, kteří o to NESTOJÍ?
(PS. Podívejte se, jak hloupě vypadají příspěvky, kde neustále něco ZVÝRAZŇUJETE a už toho, prosím, nechejte.)
Evidentně jsem Vás něčím naštval. Co to bylo ? Myslíte, že budu reagovat tak, že Vás začnu urážet ? Nezlobte se ale to opravdu nemám zapotřebí ;)
Pokud jsem Vás upoutal, takže jste si dal tu práci abyste mi odepsal znamená, že jsem Vás nějak (třeba i negativně) oslovil. Takže ač Vám připadá, že se rád poslouchám evidentně jste tu minimálně VY sám, kdo mne také poslouchá. Zdá se Vám, že něco obhajuji nebo prodávám ? Já píšu své názory na diskuzi tak jako Vy. O tom přeci diskuze je ne ?
Píšete, že se něco snažím obhájit mezi těmi, kteří o to nestojí. Kdo si myslíte, že Vám dal právo mluvit za ty ostatní ? Zkuste mluvit jen a jen za sebe. Napište třeba co se Vám nezdá na mých názorech. Jste toho schopen ?
Víte, možná Vám připadají mé příspěvky hloupé. Proti tomu nic, každý má právo na svůj názor ale přiznám se, že nechápu o co Vám vlastně jde. K tématu jste neřekl ani slovo. Zvyšujete si u své sebevědomí napadáním diskutérů mimo téma ? Nepřijdou Vás spíše hloupé Vaše vlastní příspěvky. Asi ne, že ? Pokud Vás to nebaví zde číst nikdo Vás přeci nenutí. Pusťte si TýVý NOVA a bude Vám fajn.
Zkuste na mne už nereagovat. Myslím, že těmi pindy mimo téma jen navzájem zbytečně ztrácíme čas.
Už několikrát jste v diskusi napsal, že by na vás působilo, kdyby o vás reklamní systém věděl, že jste "František Novák, narozen 2.3.1945, bytem Václavské náměstí 13, Praha 2, zajímá se o motorové sekačky a na pravé hýždi má pihu, které by se rád zbavil" a reaguje na to. Fajn pro vás, zdá se, že vývoj postupuje právě vaším žádaným směrem. Za sebe říkám, že kdyby mě reklama oslovila jménem, tak mě taky zaujme - v tom smyslu, že začnu hledat, kdo je provozovatel a jak to, že o mě protizákonně schraňuje osobní údaje.
Kdybyste si takovou reklamu sám vyžádal a chtěl byste aby Vás reklama takto oslovila pořád by Vám vadila ? Já osobně psal vždy v souvislosti s cílenou reklamou na základě "dobrovolně" poskytnutých údajů a na základě dobrovolného vyžádání si té reklamy. Ta dobrovolnost je nejpodstatnější. Kdyby na mě někdo cílil bez mého souhlasu, začal bych hledat ty lumpy shromažďující a zneužívající nezákonně mé údaje stejně jako Vy. ...... Že si neumíte představit systém kam byste ty své údaje dobrovolně dal a nechal se dobrovolně oslovovat cílenou reklamou ? Já si ten systém představit dovedu a velmi živě. To, že si něco neumíme představit ještě neznamená, že to nejde ;)