FB umí dobře cílit podle pohlaví, věku a polohy. Pro velké množství byznysů takové cílení stačí. To, že tam zatím jejich reklamy nevidíme je dané tím, že majitel diskotéky třeba v Brně-Žabinách zatím nepochopil, že když na FB pustí reklamu na svůj podnik v so večer za 500 Kč, přijde mu z ní tolik návštěvníků, jako když si ve stejnou dobu objedná spot na Kiss Hády za pět tisíc. Až to pochopí, budou tam dvaceliletí brňáci jeho reklamu vidět každou sobotu.
A počkejte až se spojí třeba FB a TWITTER. Nebo třeba bude Twitter koupen Googlem. To bude teprve dat k dispozici. Data se kumulují více a více. Online aplikací vyžadujících např. sledování polohy je také více a více. Přijde LTE. Webové služby se rozjedou naplno. Vše bude online, vše bude někde v nějakém tom cloudu. Konkrétně o Vás či o mě tam bude takřka vše. Takový hoooodně tlustý svazek. Zrovna včera se na technetu psalo o Singularitě: Cituji: "K singularitě dojde ve chvíli, kdy technický pokrok dosáhne takového tempa, kdy zcela a nezvratně promění budoucnost." .. Nakumulují se data o jednotlivcích, nakumulují se technologie - zvýší se tempo. Co může být použito bude použito těmi, kteří mají moc a prostředky to použít. Wellcome to NEW WORLD.