Většinou na názory jiných nereaguji, ale na tento komentář musím. Opravdu jste si tento článek přečetl? Pokud ano, tak jeden s nás má docela velký problém s chápáním textu. Nikde z něj totiž nevyplynulo to, co zmiňujete (nemá rád reklamy na Facebooku, Facebook ho vlastně celý štve a chce to všem říci). Přečtěte si ten článek ještě jednou!!!
Na každé diskuzi se vždy nakonec najde někdo, kdo sice neřekne nic vlastního ale baví se tím když se může navážet do ostatních. Tito lidé mají obvykle plný slovník slov jako "LAMA", "UTFG" atp. a jsou hrozně překvapení, že ostatní neznají to co ONI tak dokonale znají. Úplně nejlepší jsou ti, kteří v diskuzi na nějaké téma suplují učitele češtiny a nechápu jak někdo může napsat babyčka s tvrdym :-) holD diskuze ;)
Ale vůbec ne. Pro mě za mě, ať si autor píše třeba o negativním vlivu facebook na výkonnost účastníků skupinového sexu. Co ovšem nemohu přejít mlčením je úroveň argumentace, která připomíná tvrzení člověka, který tvrdí, že je země placatá, protože šel pešky pochod Praha - Prčice a žádného zakřivení si na té hrozné štrece nevšiml. Články na tohle téma, ve kterých nejsou data jsou slohovým cvičením a nepatří na odborný server. Přečtěte si ten článek ještě jednou a zkuste shrnout jeho obsah. Muž středního věku, používá dlouhodobě internet, nemá rád reklamy na Facebooku, Facebook ho vlastně celý štve a chce to všem říci. Pokud nevidím případovou studii, kde jsou konverzní poměry, ROI, chování lidí na cílovém webu atd. tak to nemá smysl.
To je hezká reakce. Navíc je v tom znát, že máte přehled a rozhodně víte o čem mluvíte. Zkuste na to téma napsat nějaký článek. Myslím to bez ironie. Přiznám se, že já osobně jsem v tomto tématu schopen také jen glosování a proto by mě článek či studie dle Vašeho schématu velmi zajímala ..
Je pěkné, že se autor podělil o své osobní pocity z cílení facebook ads a obohatil to o případovou studii kamaráda, kterému koukal přes rameno, ovšem v reálu je celý článek pouze fabulace. Smysluplný článek by byl založen na srovnávací studii konverzních poměrů a ROI v rámci několika kampaní, které běželi jak FB tak na jiných serverech a samozřejmě i v jiných médiích. Autor data nemá, proto fabuluje, a proto měl text vyjít jako glosa a ne jako regulérní článek.
K subjektivním pocitům autora jenom tolik. Behaviorální cílení není pouze věcí Facebooku, např. Amazon ho má velice propracované. Co tak popřemýšlet o tom, zdali za podle autora nevhodným zobrazováním reklam není špatná práce správce kampaně?