Hlavní navigace

Názory k článku Během pandemie kleslo průměrné hodnocení e-shopů, nepoctiví obchodníci se zaměřovali na roušky, říká Tomáš Braverman z Heureka.cz

  • 8. 6. 2021 9:50

    bez přezdívky

    To je mor poslední doby, zamíchat mezi nové zboží to staré. Je jedno jestli je použité, nebo zánovní. Typickým příkladem je třeba Alza, tam je v některých kategoriích, více použitých krámů než nových a nejde perzistentně zapnout filtr "pouze nové".

    Nemám nic proti tomu aby existovala adresa zanovni.heureka.cz, ale jak jsem pochopil, bude to mezi dalším zbožím a z Heureky se stane další prodejce/agregátor jetých věcí. Já teda nevím, když jdu na eshop, očekávám primárně nové zboží a nevidím jediný důvod proč si to muset při každém requestu filtrovat (narážka na Alzu).

    Druhým nešvarem na který jsem alergický a opouštím kvůli němu dříve oblíbené služby je "kup více, zaplať méně". To dělá i Rohlík, Košík a další ze segmentu potravin. Nejsem sklad, nevidím jediný důvod proč bych to měch uchovávat doma, od toho jsou přece obchody a velkosklady. Ať mi napíšou cenu za kus, ne "od xyz" a v detailu zjistím že je to o polovinu dražší když chci 1-2ks.

    8. 6. 2021, 09:50 editováno autorem komentáře

  • 9. 6. 2021 5:51

    KubaV

    Kvuli castejsimu nakupovani online za lockdownu, jsem si vsimnul, ze pomerne hodne ceskych eshopu porusuje GDPR a udaje o nakupech automaticky predavaji sluzbam jako heureka nebo zbozi (napr. vsechny knihkupectvi co jsem zkousel). Dal nektere neumoznuji smazat ucet nebo dokonce po jednorazovem nakupu ucet s automaticky generovanym heslem vytvori. Prijde mi to jen jako lakadlo, pro hackery, mit na webu mraky neaktivnich uctu o kterych majitele nejspis ani nevi.

    Dale jsem zaznamenal, ze nektere mensi eshopy na heurece uvadeji az o 10% nizsi cenu nez pokud k nim prijdete primo. Pokud u nich chcete nakoupit vice polozek, musite vsechny hledat pres heureku, jinak zase dostanete "bonus".